Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Kjempenyhet!!!!!

Av sissi-mor - 7 april 2008 13:01

Åh, jeg er så glad, så glad!!


Jegh har nettopp åpnet brevet fra skatteetaten, og jeg FÅR TILBAKE på skatten i år!!

Det går i alle fall rett vei denne gangen, og jeg er så glad for at jeg slipper å bruke årets feriepenger på restskatt:


TENK at jeg skulle være så heldig!!! Datter M får også tilbake, så her er vi LYKKELIGE i dag.

 
 
Ingen bild

Marit

7 april 2008 14:01

YEEEES!!!!!!!

 
yvonne

yvonne

7 april 2008 14:07

Grattis till dig. Det är alltid kul att slippa betala ut till skatten.Du får hitta på nåt kul då. Ja Vemdalen är ett mycket populärt ställe för vintersemester,alltid mycket folk

http://ygradin.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 14:50

Marit: Det er deg vel unt å få tilbake penger på skatten etter sitt første arbeidsår, men vær litt stille!!

yvonne: Jeg ble så glad for skattepengene. Jeg regner med at vi reiser en ukes tid til Tallinn i begynnelsen av august. Eldstedatter M blir ikke med, hun skal på tur med venner i år. Hun ble 18 i februar,så kan godt forstå vennetur er mer forlokkende enn å feriere med meg:)

 
Ingen bild

Ellen

7 april 2008 16:18

Jeg fikk også igjen. Noen pene tusenlapper ble det. Grattis! :D

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 16:19

Ellen: Jeg koser meg med tanken på hva jeg KAN kjøpe for disse "ekstra" pengene, og jeg TROR det må bli oppvaskmaskin, det har jeg ikke hatt på mange år.

 
Ingen bild

Tindra

7 april 2008 17:38

Åh va roligt.. Det fick jag också.
Inte så mkt kanske men iaf TILLBAKA..

Du får här min nya bloggadress. Jag håller den olåst en period så får vi se hur det går.
Kanske kör jag den här paralellt ett tag tills folk lärt sig hitta..
Kram
Tindra / Xena

http://stollan.blogspot.com

Välkommen med på min resa genom livet

 
Ingen bild

Tindra

7 april 2008 18:06


Andledningen att jag flyttar bloggen är för att jag började med bloggen på blogspot för länge sedan. Jag har fått till den precis som jag vill ha den och man får lägga upp precis så många bilder man vill utan att betala ngt extra.
Som fattig sjukpensionär får man spara på allt som man KAN spara in på när det gäller ekonomi.
Jag känner mig hemma och har fått in räknare klocka o lite såna detaljer som gör min blogg mer personlig. Loggan högst upp är också egen. Änglavingar och demoner.
Hoppas du vill forts följa mig där.
Får jag länka till dig på min sida där?
Kram
TIndra

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 18:19

Tindra: Bare lenk meg, du. Enn så lenge kan jeg nok følge deg. Det var en veldig fin blogg forresten, og det ser jo ut som om man kan gjøre veldig mye på den.

 
eva

eva

7 april 2008 19:05

GRATTIS!!! Hoppas mitt kuvert kommer snart! Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 19:43

eva: Vi har vært helt fra oss av glede i dag pga denne skatten:)
har sittet og sett på ferieturer i hele ettermiddag. Til og med til Side i Tyrkia der vi var for 6 år siden, men vi vil nok MEST til Tallinn, der vi ikke har vært tidligere.

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

7 april 2008 21:24

GRATTIS!!!

Du är värd det...

*Det finns inte mycket i livet som är lika vackert som vänskapen och inte heller mycket som är mer ovanligt.

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 22:34

Dockmamman: Ja, dette med vennskap er noe merkelig! Kommer på tvers av landegrenser, språk, kulturer, stand og stilling i livet...
Ha en god natt:)

 
Charlotte

Charlotte

8 april 2008 08:01

God morgon! Idag kommer huncen till mig och det ska blir regn, suck men än så länge är det torrt ute så jag ska ta med honom ut nästan på en gång och gå någon timme så kan han gå bara korta promenader sedan. Annars har jag väl inget nytt på gång, ska nog börja på valentinsockarna under dagen om jag hinner och vovven låter mig sticka, vill inte ha hund i garnet "skrattar". Du får ha en fin dag, jag kommer säkert inom igen lite senare.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 april 2008 08:21

Charlotte: En fin dag til deg også. Skal se om jeg får bort de voldsomme smertene i beina, så skal jeg ut en tur med hunden også. Sol i dag...og vaskemaskinen går---

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards