Direktlänk till inlägg 7 april 2008

7. april

Av sissi-mor - 7 april 2008 08:05



Det viktigste er

å la det viktigste

alltid få være viktigst.

                                           - Kelly Ann Rothaus-

 
 
Charlotte

Charlotte

7 april 2008 08:13

God morgon!
Kan du tro jag blev nästan klar med ena opalsockan igår kväll. Färgerna i garnet var inte som jag trodde, de är mörkare och inte alls så mycket ljusa färger som jag först trodde. Ska se om jag kan få upp bild i bloggen sedan. Jag ska strax köra M till skolan och sedan till ICA, jag ångrade mig på garnet, jag vill ha det till ett par valentinsockar. Sedan får väl Stora M säga vad han vill. Hoppas de bara har det på extrapris idag med. Det fanns inte så mycket kvar igår av de färger jag vill ha, men risken att det är slut är nog inte så stor. Annars har jag en del att göra idag, inte något roligt alls. Ha en bra dag.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 08:16

Charlotte: Det er ikke noe koselig når fargene ikke stemmer med inntrykket man hadde da de ble kjøpt. Jeg holder på å bruke opp resten av det blå og grønne garnet jeg kjøpte for halvannen uke siden. Ikke SÅ festlig da...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards