Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Frihelgen ble jobbehelg

Av sissi-mor - 5 april 2008 11:29

Jeg fikk en telefon fra jobben om jeg kunne ta seinvakt i dag og tidlig i morgen.

Egentlig har jeg ikke så veldig lyst, men jeg tenker på pengene! Jeg har jo tenkt meg til Rendalen i mai, og lønn for denne helgen kommer til jeg skal bort.

Ja, det går nok denne helgen også, jeg får bare tenke positivt og være glad for at jeg har jobb.


Ønsker alle en god helg, for nå blir det ikke blogget noe særlig mer med meg i dag, vil jeg tro.

 
 
christel

christel

5 april 2008 13:30

får önska dig en go helg trots att du ska jobba, Hoppas iallfall att du får det lugnt på jobb. Va rädd om dig kram christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

5 april 2008 14:12

christel: Jeg håper at jeg får en rolig og relativt fredelig vakt. Ellers så får man bare ta det som det kommer og gjøre det beste ut av det. Ha en god helg, du også:)

 
Charlotte

Charlotte

5 april 2008 14:34

Vad bra att du fick jobb! Mer pengar till godis och garn då, om ni kommer iväg till Idre. Jag tror bensinen är billigare i Sverige också.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 april 2008 22:28

Charlotte: Her koster 1 liter 95 oktan bensin 12,58 nå i dag tror jeg, på selvbetjent pumpe. På Best-stasjonen er det 10 øre mer. Vakten gikk greit, og det gjør vel den i morgen også:)

 
Charlotte

Charlotte

6 april 2008 10:18

God morgon, gissar att du redan är på jobbet. Idag har vi bröllopsdag! Var nästan så att vi glömde det, jag kom på det igår eftermiddag efter att vi hade varit ute. En liter bensin kostar 12.59 svenska kronor. 100,00 SEK ger dig 84,17 NOK, 118,81 SEK ger dig 100,00 NOK idag hos forex.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tindra

6 april 2008 13:25

Oj va du jobbar o jobbar..
Jag har tagit det ganska lugnt men i morgon är det KRIG i min trädgård som gäller.
Kram
Tindra

 
eva

eva

6 april 2008 14:49

Hoppas du haft en bra helg trots att du fått tillbringat den på jobbet. Hoppas du snart får lite ledigt, så att du bara kan slappa och göra vad du vill. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 april 2008 15:38

Jeg har hatt en ok helg på jobb, og NÅ er jeg glad for at jeg tok disse to dagene:)
Lotta: Grattis til deg på bryllupsdagen. Jeg hadde min den 22.mars, men feiret jo ikke da..men tenkte faktisk på den da jeg kom på den om kvelden. Ja, det var dengang DA...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards