Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Du som er på bloggen min NÅ -

Av sissi-mor - 5 april 2008 09:58


  - kan du ikke være så snill å fortelle hvordan du kom hit?

Jeg synes jeg har fått så mange besøkende, og jeg lurer veldig på om det er stadig nye som er innom lenge nok til å bli registrert, eller om det er "faste".


Jeg for min del blir litt nysgjerrig, og skulle ha likt å vite det her jeg sitter og skriver om mitt garn og mine sokker....og det dårlige været-


I alle fall; ha en flott helg, alle sammen:)

 
 
Charlotte

Charlotte

5 april 2008 10:54

Jag mig vet du ju vem jag är "ler". Har du något vettigt sockmönster till opalgarn? Jag tror jag blir galen, jag räknade maskorna och det var för många, så jag stickade ihop två nu är det plötsligt för få!! Jag blir helt galen och uppgiven. Det kan bara inte vara för att det är ullblandning i detta garn och bomullsgarn i beskrivningen. Försöker sända mms till dig via M:s mobil, men det går trögt! Vet inte om det gick iväg ens.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 april 2008 11:29

Jeg strikker jaywalker med opal, eller så kan du nok bruke alle mønster med samme tykkelse på garn og pinner. Regia er vel noe lignende, og der strikker jeg med 60 masker. Jeg strikker alltid samme type hæl som den jeg kan best på alle mønster

 
Yvonne

Yvonne

5 april 2008 15:13

Jag kollade in första gången när jag såg de som låg i toppen av listan med mest besökta bloggarna.
Tyckte om ditt sätt att skriva så då fortsatte jag att gå in i bland hit....på den vägen är det Sissi.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ståle

5 april 2008 16:50

Sniker meg stille ut etter å h lest og forsøker å ikke legge igjen noe spor...

 
Ingen bild

Sissi

5 april 2008 22:30

yvonne: Det er alltid koselig å vite litt hvordan folk finner frem hit....Jeg finner også andre blogger på samme måte som det du gjør.'

Ståle: Du lister nok ikke stille nok....eller så er det jeg som er UTROLIG oppmerksom!

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

5 april 2008 23:56

Jag är då Dockmamman som är en Ångermanländsk Surjämte, jag hittade dig hos min lillasyster och jag tycker du har en såååå underbar blogg fast jag inte alltid förstår Norska, jag hoppas att vi skull kunna träffas någon gång/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
eva

eva

6 april 2008 06:09

Hejsan! Jag hittade dig via Levas blogg. Sedan blev jag fast. Gillar det du skriver,fastän jag inte kan sticka. Klem fra meg.

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 april 2008 15:39

Dockmamman: Det var bra at du fant meg:)
Og Eva likeså:)
Jeg skriver det som faller meg inn, enten det er dumt eller ikke...
Helt ok at ikke alle kan strikke - alle kan BLOGGE og det er også viktig!! Og BRA!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards