Direktlänk till inlägg 3 april 2008

Torsdagens planer

Av sissi-mor - 3 april 2008 07:46

Jeg har den korte seinvakten på jobb  i dag, og regner med det vil bli en gjennomsnittlig rolig vakt. Tror ikke det er noe ekstra man kan forvente i dag.

Derfor vurderer jeg sterkt å vaske hus til helgen allerede i dag, for det er litt regn, og da orker jeg ikke ut allikvel for å gå tur. (Jeg har jo denne gigantiske vannblemmen siden forrige tur jeg gikk) SIden jeg har frihelg denne helgen kan det være på sin plass med en rolig fredag heller.....DERSOM været blir bedre kan jeg nyte solen da.


Datter M kjørte til skolen i dag, for da kunne hun ligge litt lenger i dag tidlig. Hun var på jobb helt til midnatt i går, og skjønner godt at hun er sliten. Jobbet til bortimot 23 i forgårs også. Hun går på jobb mer eller mindre rett etter skolen, og har hatt tre kvelder jobb denne uken. Hun skal egentlig jobbe torsdager bare, men i det siste har det blitt mer. Hun slipper ta denne dagen, da, og det tror jeg hun er glad for.

Jeg for min del er mest glad for at hun har hevet karakterene så meget at lærerne hennes kommenterer det:)


Ellers alt vel i mitt lille liv i mitt hjørne av verden. Det er bra.

 
 
Charlotte

Charlotte

3 april 2008 08:06

Så kom det svar från Idre turistbyrå nu på morgonen.

Hej

I Idre finns ICA Supermarket som har en stor avdelning med lösgodis - öppet alla dagar. Vi har också Kurvans Tyg som har stort urval på garner och tyger - öppet till 13.00 lördagar förutom vardagar 10-18.

Hälsningar
Idre Turistbyrå

Här i Stockholm brukar lösgodis kosta 5.90-6-90 per hg. I butikerna står kilopriset numera.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

3 april 2008 08:20

Charlotte: Ja, du er jammen toppen:) Så da vet vi DET. Løsgodis KAN du finne her til 6,90 pr hg også, men da er det spesialtibud. Ellers er det 10,90 -14,90....
Jeg synes det er mer enn dyrt nok for alle e-stoffer og kunstige saker...
Men alle mine unger liker det, i likhet med alle andre....Jeg holder meg til Freia melkesjokolade:)

 
Charlotte

Charlotte

3 april 2008 08:50

http://www.kurvanstyg.se/

en länk till tygaffären. Om du visste vad det lockar att åka iväg men men dessa mil...

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards