Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Sissi-mor skal IKKE til Mora, men KANSKJE til IDRE...

Av sissi-mor - 2 april 2008 16:59

Ja, nå har min svigersønn funnet ut at han har bommet litt på den svenske geografien i sitt umiddelbare nærområde.

Det er ikke MORA som ligger et par timers kjøring fra Rendalen, men derimot et sted/en by som heter IDRE.

Jeg har ikke klart å finne noe kart, så jeg vet ikke noe mer enn dette enda.


Men nå håper jeg at mine kjære blogg-venner kan fortelle meg om det er butikker der som selger strikkegarn, og mine barn lurer på om det er noen STOR godis affär der....


ER DET NOEN SOM VET DET?

 
 
Charlotte

Charlotte

2 april 2008 17:29

Stora M var till Idre bara för ett par veckor sedan, det är väl en stor skidort. Jag ska fråga om han kan komma ihåg ifall att det finns garn/godis där... men jag ska sätta mig och leta jag också. Till Idre är det långt från oss, vet inte om vi kan komma upp bara för en helg. Vi får se. Det är ju lite skillnad på Idre och Mora då...
Jag svarar på ditt förra inlägg här också, för nu är jag lat och orkar inte skriva in allt igen, ja koder å sånt alltså. Jag har ju en av var sort här en som är mer självständig och en som inte gärna åker någonstans själv men det går bättre och bättre. Jag tror de kommer att klara sig fint båda två. De har varit ensamma hemma när vi varit borta en kväll men aldrig över natten. Jag vet inte om det är för att vi bor som vi bor som de inte vill, och det kan jag förstå. Jag hoppas att T klarar att vara hemma i sommar om han inte vill med, jag tror han gör det men stora M tvivlar.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

2 april 2008 17:37

Hej vännen! Ni har jag mailat Idre turistbyrå och frågat om garn och godis. Jag hoppas de svarar och inte tycker att mina frågor är helt galna.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

2 april 2008 17:42

Det är 15 mil mellan Idre och Mora.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

2 april 2008 17:46

Mellan Idre och Sveg är det 12,5 mil. Vet inte vad som finns där. Skit också det är 23 mil till Ljusdal och där finns Dollarstore som har godis men inte garn. Men jag ska se om jag kan hitta mer.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

2 april 2008 17:55

Lotta: Jeg har BARE funnet alt dette med ski og vinter og fjell i Idre. VI skal i så fall dit lørdagen 17.mai, dersom det blir noe av,da---
15 mil mellom Idre og Mora blir for langt. Men vi kan se om vi får treffes en annen gang...

 
Charlotte

Charlotte

2 april 2008 18:39

Jag tror det var 45-48 mil från oss till Idre. Stora M var borta 3 dagar då han var till Idre. Vet inte om det är för långt att köra för en helg för oss.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

2 april 2008 19:45

Charlotte: Det er jo veldig langt å kjøre dit for en helg, som du sier....vi kommer i så fall bare til å være der lørdagen. Blir A og S og jeg, vet ikke om Linn og Ståle vil bli med, eller er opptatte på annet hold. Det er jo 17.mai den dagen så alt er jo stengt her i landet på nasjonaldagen.

 
Dockmamman

Dockmamman

3 april 2008 09:02

undra hur långt det är från östersudn till idre, är så dålig på kartan men någon som vet...

ag skulle så gärna vilja träffa er i verkligheten många av er/Kramar

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards