Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Sissi-mor har søkt på jobb

Av sissi-mor - 1 april 2008 13:47

Ja, i natt søkte jeg på "ny" jobb!

Det vikariatet jeg er ansatt går ut dette året, etter det har jeg ikke noe. Siden 1.mars har jeg gått i en nattevakt stilling, et bytte med en gravid kollega som ikke klarer å fungere på natt nå i sin tilstand.


Fra 1. juli er hennes jobb og en annen gravid kollegas nattestillinger utlyst, frem til august 2009. Begge disse stillingene er på 53,5%, kun netter. Jeg har levert søknad, så nå har jeg gjort mitt.

Trives greit på natt, men det gjør jeg på dag også. Velger å søke på disse fordi at jeg da eventuelt har jobb fast frem til august i neste år.

Så får jeg håpe at det teller i min favør at jeg går i den ene nå allerede...men det kommer jo an på antall søkere og alt slikt.

Jeg har nå gjort MITT ved å levere inn søknaden. Søknadsfristen går ut om en ukes tid.

 
 
Charlotte

Charlotte

1 april 2008 13:53

Håller alla tummar jag har för dig!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

1 april 2008 13:56

Lotta: Takk for det:) Du skal se jeg trenger alle de tomlene som finnes. Men får jeg ikke nattevakten, så har jeg jo mitt eget vikariat ut 2008, så det er jo ikke noen krise.
Jeg velger å tro at det ordner seg...(var det forresten ikke en svensk hit for noen år eller noe der de sang noe om at det ordner seg....en mann tror jeg, sang på svensk.... uff, jeg assosierer lett...)

 
Ingen bild

Tindra

1 april 2008 14:30

Jag tror nog det kommer gå bra för dig.
Håller en tumme jag också för säkerhets skull.
Nu ska jag försöka vila en liten stund.
Kram
Tindra

 
eva

eva

1 april 2008 17:13

Lycka till med jobbsökandet. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards