Direktlänk till inlägg 1 april 2008

1. april

Av sissi-mor - 1 april 2008 07:41



Troen må utøves midt i det

vanlige, jordnære livet.

                     - Elisabeth Elliot -

 
 
Charlotte

Charlotte

1 april 2008 08:31

God morgon! Jäsp... de ringde just från skolan och undrade var M var. Hans mentor hade inte talat om för berörda lärare att han är ledig halva dagen idag. Vi ska strax åka till intagningsprovet till musikgymnasiet. Det kommer att gå bra, han är inte nervös. Provet tar högst 2 timmar så han ringer mig när han är klar. Kan inte sitta där och vänta det blir för långtråkigt. Den 17 april ska det komma förhandsbesked om intagningen. Så min dag går bort idag också men det gör inget.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Elzie

Elzie

1 april 2008 10:08

Hej Sissi!
Ville bara informera dig om att jag bytt adress. Min nuvarande ser du här ovanför. Till slut blev det bara FÖR mycket med webblogg.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

http://essemia.blogspot.com

 
Ingen bild

Sissi

1 april 2008 13:47

Charlotte: Jeg gleder meg til å høre videre! Det er vel et godt tegn at han ikke er nervøs, da:)
Elzie: Jeg skal ordne med lenke til din nye blogg senere - var som snarest innom og sjekket den nye. Den er flott!
Jeg skal nok henge med deg!!!

 
Charlotte

Charlotte

1 april 2008 13:50

Känner mig lite uppgiven, skrev om det i bloggen men vet du när jag hade skrivit ner det så tänkte jag bara vad ska jag göra åt det, M duger som han är och jag ska inte hålla på att oroa mig i onödan. Om bara ett par timmar får jag veta om han pratade med läraren. (men jag gissar att hon har vägrat att lyssna som vanligt). Jag gillar inte att T går halvadagar nästan hela veckan. Det är inte bra för honom.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

1 april 2008 13:54

Charlotte: Min M er så og si aldri hjemme fra skolen før 16 om dagene, og det er lange dager når hun drar hjemmefra kl 07.30 I tillegg går hun rett på jobb og blir til 20 el 22, alt ettersom. Det er lange dager,men siden karakterene er blitt forbedret siste året, spes etter jul, takler hun det nok.
Bra for henne som trenger penger til bensin i alle fall:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards