Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Ja, forandringens vinder har blåst over mitt hjem

Av sissi-mor - 28 januari 2008 08:34

Den 14. januar hadde jeg et lite opprør - jeg sluttet som slave for mine to døtre. Jeg druknet i deres skittentøy,og ga klart og tydelig (sikkert HØYT også!) uttrykk for at jeg ikke aktet å vaske klærne deres lenger!

Ja, det var greit, det, sa de begge to. De har tømt hauger med skittentøy en eller to gang på golvet inne på vaskerommet, og av mitt hjertes godhet har jeg SORTERT klærne deres.

Håndklær som de har brukt har jeg vasket, for de er nå engang felles. Jeans og topper har jeg lagt i en haug for seg, for det er deres. Den dagen jeg bestemte meg for dette hadde jeg alt satt på en maskin med klær,også deres, så det hengte jeg opp på snorer nede i vaskekjelleren. De henger der enda, men er forlengst tørre. Vel, de henger godt der, og hva meg angår skal de bare få henge der, for de er ikke i veien for meg.

Yngstadatter på 15 etterlyser bukser nå, men det har jo ikke jeg noen aning om hvor er hen - har jeg vel?  Det er ikke JEG som holder orden i skuffer og skap og har oversikt over hva som er skittent og rent lenger.

Hun skal vaske klær i dag, forteller hun.

Mpleier å lese bloggen, så jeg håper hun ser dette og tar hintet, hun også. Det er lov å vaske klær, og vaske kopper i dette huset!

Særlig for dem som er så INTELLIGENTE OG DYKTIGE at de bare har 3 feil på teorien til førerkortet.

Jeg VET du kan lese, M!!!! 

 
 
Charlotte

Charlotte

28 januari 2008 09:04

Hurra! Hurra! Heja på och du M tänk på att din mamma och jag börjar bli gamla så vi orkar inte med all denna tvätt längre. Jag ska få min T och M att ta sig an sin tvätt!! Fast jag har ett hemst stort M att få fart på som inte ens vet hur man sätter på tvättmaskin!! Eller hur man slängre sopor... ack ja... vi står på oss eller hur Sissi?

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

28 januari 2008 09:11

Lotta: Vi begynner å dra på årene, ja, og orker dermed bare det vi VIL. Man må bare lære seg å gjøre det man ikke har lyst til å gjøre også. Jeg får aldri mine klær vasket...

 
Ingen bild

Marit

28 januari 2008 21:43

Jeg vet du liker å vaske klær, så kutt ut bullshitten og ned og vask klærne mine nå :-)

 
Ingen bild

Sissi

29 januari 2008 06:24

Marit: Nope!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards