Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Utmaning - Sju saker du inte visste om mig.

Av sissi-mor - 22 oktober 2008 21:03


Jeg har fått en utmaning, og den er ikke lett for en som mer eller mindre lider av skrivesperre for tiden. Eller kanskje det bare er så enkelt og ukomplisert at man ikke kan blogge fra jobb...og når man er hjemme kan man ikke blogge fordi hendene er opptatte av å brodere???


Reglerna är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Sju saker du inte visste om mig.

1. Jeg liker ikke å dra for gardinene på soverommet mitt

2. Jeg har alltid verandadøren på soverommet mitt åpen døgnet rundt fra tidlig i april til langt uti oktober....deilig å sove i masse frisk luft

3. Jeg liker ikke å ha folk bak meg når jeg går opp trapper

4. Jeg misliker dusj intenst, men elsker badekar

5. Jeg leser overalt i huset, og har noe å lese liggende de fleste steder

6. Jeg sjekker alltid bak setene når jeg setter meg inn i bilen når det er mørkt - man vet jo aldri.

7. Jeg synes slike utmaninger er veldig vanskelige....


Jeg vet ikke riktig hvem jeg skal utfordre, så jeg velger å vente litt med det. 



 
 
Ingen bild

charlotte

23 oktober 2008 09:16

hej, soligt väder hos oss idag så idag blir det förhoppningsvis en promenad. Jag har inte riktigt kommit igång med dagen, sitter och pratar med min kusin. Jag glömde bort Prison Break, så får väl se den om den kommer i repris. Annars inget nytt varken här eller i bloggen. Idag orkar jag nog inte skriva något i den. Ha det bra

 
Christa

Christa

23 oktober 2008 12:32

Frisk luft när man sover är underbart.

Nu ska jag INTE Sova men få lite frisk luft tillsammans med Ozzy. Dags för promenad alltså

Ha en fin dag vännen
Kram

http://hissen.blogg.se

 
Christa

Christa

24 oktober 2008 12:35

Hej Sissivännen.
Hoppas du har det bra.
Jag ska köra långt idag igen. Sen hemma ska jag nog sitta med mina änglar o prata med dottern hela kvällen. Vi har inte setts på jätte länge. Har saknat henne enormt.
Ha det så fint nu vännen
Kramiz
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

25 oktober 2008 12:06

Christa: Høres ut som om du vil få en kjempeflott helg. Min 18 år gamle datter er på skoletur med klassen til Polen/Tyskland nå, Reiste i går kveld. Skal til konsentrasjonsleire, blant annet.

Jeg skal kjøpe garn og te og sende nå, og det gleder jeg meg til:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards