Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Ferdig med 2. sesong Prison Break - ønsker meg 3. sesongen NÅ...

Av sissi-mor - 16 oktober 2008 00:30


Ja, nå har jeg nettopp sett ferdig 2. sesongen av Prison Break, og skulle veldig gjerne ha fortsatt rett på nr 3...men den har jeg ikke...ENDA...


I morgen starter TV3 å sende 4. sesongen, tror jeg, men de begynner vel så tidlig på kvelden at jeg ikke har rukket å komme hjem fra jobb.

Har takket ja til en ekstravakt i morgen...


Men jeg har jo internett, så kan vel få sett litt allikevel...

Gud, for en bra serie!!!!

 
 
eva

eva

16 oktober 2008 15:58

Måndagen den 19:e oktober börjar säsong här på tv i Sverige. Ser fram emot det! Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

16 oktober 2008 23:02

eva: Jentene ser de to første episodene av Prison Break nå..jeg skal begynne på 3.episoden når de er ferdig med tv'en. Jeg kom nettopp fra jobb, så jeg får ikke med meg noe særlig, og jeg har ikke lyst å bare se litt en gang i blant. Jeg skal ha seinvakt neste torsdag også, så det blir umulig for meg å følge med på noe slikt.
men skal ha den når den kommer på dvd, selvfølgelig:)

 
Ingen bild

Charlotte

17 oktober 2008 08:56

God morgon, härligt men kyligt väder hos oss.
Jag såg att säsong 4 börjar här, är en sådan serie som stora M inte kan tänka sig att se för han har förutfattade meningar om det. Det har han ofta om sådant. Men vi har inte sett de 3 första säsongerna så det blir nog inte så lätt att hoppas in i den. Ha det bra idag!

 
Christa

Christa

17 oktober 2008 11:48

Jag har inte sett den serien men har hört så många som säger att den är väldigt bra.
Jag får fråga dottern om hon har den i sitt dvd bibliotek..
Hoppas du har det gott vännen.
En fin fredag önskar jag dig..
Kramiz

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

17 oktober 2008 14:54

Lotta: Det er ikke noe problem å begynne med sesong 4. Man får en oversikt over hva som har hendt før, så DET er ingen grunn til å la være å se tidenes serie på tv!!
Bare å slå på tv og KOS deg.
La bare gubben tenke og tro hva han vil du:) Trenger jo ikke mene det samme..
Jeg kjøpte en Nora Roberts bok i dag som jeg alt har, så sender den til deg en dag.

 
Ingen bild

Sissi

17 oktober 2008 14:57

Christa: Sjekk om dere har serien i hus, ja!! Åh, den er så BRA!!!

Ha en riktig god helg. Jeg blir enda mindre på blogg fremover for jeg skal gå 5 nattevakter på rad nå. De tre første nå i helgen er mine, og så har jeg tatt på meg to ekstra:)
Godt med litt ekstra penger til jul, også.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards