Alla inlägg den 21 januari 2008

Av sissi-mor - 21 januari 2008 00:28

De sier at penger ikke gjør noen lykkelige...

        - men jeg har lyst til å prøve det noen dager før jeg tror det!

         -jeg tror jeg ville følt en viss lykke ved å vite at huslånet er betalt og

          at jeg ikke hadde noen ubetalte regninger liggende...

        -jeg tror jeg ville følt en viss lykke ved å ta med ungene på en bade-

          ferie til et varmere strøk enn å gå her i snø og kulde de neste ukene.


De sier at penger ikke garanterer god helse..

         -men jeg vil gjerne slippe å stå i ventekø på å komme meg til

           undersøkelse og behandling i det offentlige helsevesenet.


De sier at penger ikke er alt...

           - men jeg ser ikke at de kvitter seg med sine milliarder....neida, de

             jobber for å få enda mer...


Jeg vil gjerne være rik og lykkelig, enn fattig og ulykkelig!!!


Av sissi-mor - 21 januari 2008 00:19

Det som forekommer meg merkelig er hva mennesket kan gjøre og ikke gjøre i denne tiden vi lever i. Jeg kom til å fundere en del over dette når jeg ser det virker vanskelig for meg å få mulighet til å få laste opp flere bilder til bloggen min utover de første 100. Jeg sendte mail, men jeg fikk aldri noen kode tilbake.


€ man kan sende mennesker til månen, men kan ikke sende sms til et kortummer i nabolandet...


€ man kan genmanipulere mat, klone dyr(en forsker sa sist uke han har klonet seg selv), men man kan ikke finne et middel som utrydder kreft og aids...


€ man kan operere mennesker for å forandre utseende, men man kan ikke operere bort dødelige sykdommer


€ man blir overvektig og dør av fedme i den rike del av verden, mens man fremdeles dør av sult i verdens fattige land


€ man kan fundere i det uendelige, men man kommer aldri i mål, eller har alle svarene....


Vil det fremdeles være flere spørsmål enn det finnes svar?

Av sissi-mor - 21 januari 2008 00:16


Ved livets slutt vil du aldri angre på at du

ikke tok enda en eksamen,

ikke vant enda en sak,

ikke inngikk enda en avtale.

Du vil angre på at du

ikke brukte mer tid sammen med din mann,

en venn,

eller dine barn eller dine foreldre.

                                 -Barbara Bush-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards