Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Hvilket sommervær vi har!

Av sissi-mor - 11 september 2008 13:15


Jeg sitter her og ser på langtidsvarselet for været de kommende ti dagene, og dette ser alldeles ikke dumt ut!!

Se på dette her:


Fredag(i morgen):  Sol og 18 grader

Lørdag til tirsdag:  Sol og 15 grader, litt skyet

Onsdag               :  Sol , litt skyet, og 14 grader

Torsdag              :  Sol, litt skyetog regnbyger( 1 mm i døgnet) 13 grader

 Fredag               :  Sol, litt skyet 14 grader

Lørdag                :  Sol, litt skyet og 15 grader


Så dette ser virkelig lovende ut, synes jeg.

Har tatt på meg en seinvakt i morgen og søndag, fra 14:45-22:15, men det skal vel gå bra:)

Har nattevakt mandag og tirsdag kveld, så jeg får med meg finværet om dagen mandag, men tirsdag sover jeg vel:) Torsdag og fredag jobber jeg 15:30 - 21, og det er så fine vakter..Kommer sist på jobb, går ført til pause, og går først hjem!! Kan det bli bedre?? Synd det ikke er MEST lønn også!

Og neste helg har jeg FRI:) Og da tar jeg ikke noen ekstravakter, slik jeg gjorde sist søndag og søndag som kommer.

FRI!


 
 
Babbelmoster

Babbelmoster

11 september 2008 13:50

Jag vill bara säga tack för dina kommentarer inne hos mig - ha en fortsatt bra dag och helg. Kram

http://www.babbelsidan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 september 2008 14:08

Babbelmoster: Takk, det samme ønskes tilbake til deg!

 
christel

christel

12 september 2008 09:52

Oj vad du jobbar sissi! Hoppas du får någon glädje av den fina väderprognosen i alla fall. Ha nu en go helg trots allt jobb. Va rädd om dig kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

12 september 2008 10:04

christel: Jeg vet ikke om jeg egentlig jobber så MYE...det er vel mest at jeg klager foran vaktene.. Tror jeg jobber ca 100%, ar for tiden ansatt i nesten 79% stilling.. Men ofte kommer tilbud om ekstravakter veldig konsentrert og samlet, og da blir det mye i perioder...Etter NESTE helg har jeg en del fri:)

 
Dockmamman

Dockmamman

13 september 2008 13:02

Det är så otroligt fint väder vi har haft med...
Nackdelen här är att vår bro och uteplats ligger i skugga på förmiddagen så solen når inte hit förrän vid fyra tiden på eftermiddagen...

Men det gör inget huvudsaken att solen dkiner *Ler*
Ha det så gott i solen

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

13 september 2008 17:21

Dockmamman: Det er så koselig å se deg tilbake her i bloggens verden!!!
I dag er det ikke sol her, men har vært i byen på shopping med ungene og ser at gråvær IKKE er til hinder for at pengene flyr avgårde---

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards