Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Hva er grunnen

Av sissi-mor - 22 augusti 2008 08:46

til at så mange for tiden har det tøft og sliter litt med seg selv og sine omgivelser???

Er det fordi livet er blitt vanskeligere de siste dagene?

Er det fordi det er regn og dårlig vær for mange?

Er det fordi enda en sommer er over  - og vi går mot en mørkere årstid?


Jeg begynner nesten å tro at det er en innvirkende årsak. Vi vet at dagene blir kortere, kveldene blir mørkere og kommer tidligere...høsten har mye regn og dårlig vær...


Egentlig er jeg blant dem som LIKER høsten:) For meg er det deilige dager med levende lys, te, duk på bordet, godt og varmt inne og man koser seg sammen med noe godt(ja, selvfølgelig må man SPISE når man koser seg...) en bra film eller en bok - eller et håndarbeid.

Og når solen skinner....luften er så klar, kald og god...og fargene er vakre(dersom de ikke bare går rett fra grønt til brunt pga alt regnet da..)


Høsten er liksom forløperen for desember, og desember liker jeg for jeg elsker JULEN!! Gleder meg hele adventen til å kunne feire enda en jul.


Jeg stresser ikke med forberedelser og baking av noe slag, det har jeg gjort meg ferdig med.

Men KOSEN....åh, det skal bli mye kos fremover også!!

 
 
Christa

Christa

22 augusti 2008 10:00

Det är nästan som om jag skulle skrivit den här bloggen själv.
Jag märker på mannen att hans humör går ner när hösten kommer.
Själv älskar jag den klara luften och färgerna. Och precis som du säger.
Det där att krypa upp i soffan, tända lite ljus, krypa in i en filt och mysa med en kopp te..
Tror jag ska baka bröd idag. Det passar bra en sån här grå dag.
I morgon ska vi visst få lite sol har jag hört.
OM det stämmer så blir det en lång promenad med Ozzy.
Hur är det i Norge, får ni post på lördagar?
Om inte så får du nog vänta till måndag.
Ha en fin dag vännen min
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

22 augusti 2008 10:11

Christa: Ja, vi har postutdeling på lørdager her. Det skal bli spennende da....
Du er flink som baker brød. Jeg tror ikke lenger jeg husker hvordan det var...

 
Ingen bild

Anine

23 augusti 2008 22:57

mye kos framover? OK :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards