Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Uvisst om mine barn skal til Rendalen i dag

Av sissi-mor - 22 augusti 2008 08:02


Jeg vet rett og slett ikke om de skal bort i helgen eller ikke.

Min datter M skal kjøre, men hun har en tå som ikke er bra. Hun holder på å miste neglen på den ene stortåen. Tror over halve er borte allerede.


I går var hun på fotballkamp, og selvfølgelig måtte noen tråkke henne på akkurat DEN foten da. Hun kom gråtende og vekte meg i natt, for hun hadde slike smerter; det dunket og banket i tåen. Sjelden hun tar til tårene, så det var nok virkelig vondt.

Fikk Paracet, og hun ble bedre. Er vondt i dag også, men hun mener hun er MYE bedre, og at hun skal kjøre de drøyt 30 milene.

Vel...vi får se.

Jentene har utedag med hele skolen i dag, og sønnen skal også på tur med sin klasse.

Regn eller ikke regn...ut på tur, aldri sur...

 
 
Ingen bild

Charlotte

22 augusti 2008 08:14

Herregud min skapare! När var det jag skrev om den där gratistidningen som jag inte vill ha? Av någon anledning så har de bara tagit Mikas namn och börjat skicka den till oss. Hela tidningen riktar sig till yngre hippa Stockholmare- jag var jätteirriterad på den. Idag kom det en kommentar förmodligen från en som jobbar med tidningen att jag kan gå in på deras hemsida och tacka nej, jo pyttsan det har flera gjort men de får fortfarande tidningen. Dessutom gillar jag inte anonyma kommentarer utan hemsida, vill verkligen kunna kolla om personen är seriös eller inte. Den där bjorn som skrev en massa dumt försvann. Jag orkar inte blogga just nu har väl inget att säga tror jag.

 
Ingen bild

Sissi

22 augusti 2008 08:46

Lotta: Det høres ikke ut som om du egentlig har det noe bedre enn mange av oss andre for tiden. Er det været som gjør det, eller at årstiden er i forandring...

 
eva

eva

22 augusti 2008 12:11

Ut på tur, aldri sur. Ja detta uttryck ska jag genast införa på min skola där jag jobbar. Låter bättre än vårat: det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Ha en bra helg. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

22 augusti 2008 15:06

Jag håller med Eva, visst ska vi ut på tur oavsett väder! Vårt fåniga talesätt som Eva skrev om skapar bara en massa problem. Apropå sur får jag hem EN sur son strax, den stora! Men jag ska prata vett med honom bara för att alla andra uteblir behöver han inte vara lika dum.

 
Ingen bild

Sissi

26 augusti 2008 15:40

eva: Jeg liker å gå ute i regn og vind dersom jeg er kledt til det...men det er nå utrolig deilig å sitte i sofaen også...

Charlotte: Det med dårlige klær og dårlig vær har vi også....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards