Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Witch-Hunt - Margit Sandemo

Av sissi-mor - 21 augusti 2008 15:03


Summer 1586: Silje, the vourageous sixteen-year-old peasant girl orphaned by the Trondheim plague in the opening Ice People novel Spellbound, has just come of age in Whitch-Hunt.  Having fled for her life with her adored "wolf-man" Tengel and two children she rescues from the plague, ashe is struggling at 21 to come to terms with the harshness of life among witches and waelocks in the high mountain valley of the mysterious Ice People.


Silje has bravely borne Tengel their first child, a daughter Liv. But their life of austere poverty is shattered when savage, witch-hunting troops invade their remote valley to slaughter all its feared inhabitants. Warned in time Silje, Tengel and the three children flee from the carnage to the lowlands...But are they unknowingly sarrying with them to the rest for Europe the accursed heritage of the Ice People?


Bildet har jeg kopiert fra www.brukbarbok.com som er det stedet jeg kjøper den engelske utgaven av Sagaen om Isfolket.

 
 
xlinx

xlinx

21 augusti 2008 15:12

Da har jeg akkurat lest den ut :(
Lenge å vente til neste..... men gleder meg allerede.

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Snille mor

21 augusti 2008 15:28

xlinx: Jeg har nettopp fått den, tenker lese den i morra når jeg kommer fra seinvakt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards