Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

17. august

Av sissi-mor - 17 augusti 2008 16:58



Enkelte mennesker mister aldri sin

skjønnhet uansett hvor gamle de blir.

De flytter den bare fra ansiktet til hjertet.

                                       - Barbara Johnson -

 
 
Charlotte

Charlotte

18 augusti 2008 07:08

God morgon. Hoppas din dag idag blir bättre än vad helgen hade att erbjuda. Men du vännen, varför tar du på dig fler vakter om du är sliten? Jag vet att du behöver pengarna men du behöver ju vila också. Se nu till att du får lite fritt en helg framöver. Kram.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

18 augusti 2008 10:28

Så vackert skrivet.
Jag skrev lite på samma tema i ett inlägg innan mitt vernisage jag har på bloggen idag.
Välkommen in om du har tid lust och orkar.
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Charlotte

Charlotte

18 augusti 2008 14:33

Hur har du det idag? Jag tänket på att du vill ha en frihelg, helt ensam. Nu vet jag att det inte är det samma att åka iväg och vara ensam, men kunde du inte hyra/låna en hytte en helg och bara vara? Barnen dina klarar sig. Ta med allt du tycker om att göra och njut stillheten. Är nog vad jag skulle göra om det bara inte hade kostat skjortan att hyra sig en hytte.
Jag har varit med M till konstnärsbutiken, han behövde material för en tävling han tänker vara med i. Han slutade så tidigt idag att jag plockade upp honom utanför skolan. Såg några av hans nya kompisar, de såg helt ok. T triv bättre nu, det går bra och de har väldigt korta dagar!! Där rök min fritid.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

18 augusti 2008 16:07

Lotta: Vakten på fredag tok jeg på meg da ting var bedre. Jeg fikk nettop vite at jeg mistet bostøtten, så fra i februar til august har jeg faktisk "mistet"6.000 i måneden, og det merkes..
Men jeg tenker jeg skal klare dette også, for hivlket annet valg har jeg egentlig??

Har hatt det veldig koselig på jobb i helgen, med gode kolleger jeg sjelden jobber sammen med.

Christa: Jeg skal innom bloggen din litt senere i dag, har jeg tenkt:)

Lotta: Jeg orker rett og slett ikke forlate hjemmet mitt, det er så kjedelig på hytte, må ta med en del utstyr skal man leie campinghytter... Og betale 400-600 pr natt for en hytte er for mye.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards