Direktlänk till inlägg 8 juli 2008

Det står til liv

Av sissi-mor - 8 juli 2008 23:20


Det er så lenge siden jeg har vært innom bloggen nå at det var spennende om jeg kom til å huske passordet mitt.


Jeg skal få somlet meg til å ordne med flere bilder, for jeg har en del jeg gjerne skulle ha vist frem:)


Jeg har kjøpt nye gardiner - bestilt i Ellos, kom i dag. De er svarte med  sølvtrykk.  De er virkelig spesielle, og jeg liker dem. Ungene mine liker dem, og ellers vil jeg nok ikke få noen positive kommentarer fra familien for øvrig. Men det er ok, det er ikke DERES gardiner.

Har veldig lyst til å kjøpe to golvtepper, svarte for det meste, med litt innslag av offwite og...SØLV. 990 kr pr stk, så det blir ikke med det første jeg kjøper det. Men de er så fine, og jeg ØNSKER, ØNSKER, ØNSKER...


Så har jeg lyst å ta bilder av vottene/vantene jeg strikker...de er så fine.


Kunne jo ellers ha tatt bilde av mitt nye soveromsgolv også. Der inne burde jeg også hatt et lite teppe....men det må være i rosa, siden gardinene går i rosa. Dem liker jeg så godt at jeg aldri kommer til å skifte dem ut. Også veldig spesielle gardiner,,,lange remser/strimler i nyanser hvitt/rosa...i tynt nylon-aktig stoff.


Blir lite blogging i tiden som kommer, for jeg har mye jobb foran meg. Seinvakt i morgen, fri torsdag(jobbet i dag i stedet) 5 netter, fri torsdag neste uke, og jobb fredagen, som er siste dag før FERIE...

 
 
Yvonne

Yvonne

9 juli 2008 07:38

GOTT att du är tillbaka Sissi!
Har vart inne här varje dag och kollat. Nu blev jag nöjd!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
eva

eva

9 juli 2008 09:04

Ja, det där med lösenord är inte alltid så lätt. För att inte tala om alla kompisar som bor i hus där det BARA är portkod. Vem var det nu som hade vilken portkod! Då är mobilen bra att ha så kan man ringa och fråga om koden. Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

9 juli 2008 10:45

Hej vännen.
Jag har inte hunnit blogga och läsa så många bloggar heller på sista tiden.
Men nu finns lite nytt att läsa o se hos mig.
Ha en fin sommar
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

9 juli 2008 13:15

yvonne: Det var koselig å høre at du ikke har gitt meg opp i det minste:)

Eva: Det er koder over alt, til og med på jobben...så er det koder når man bestiller hos cdon.com, hos ellos, i bokklubber man er medlem i----

Christa: Jeg skal komme innom og lese når jeg får bedre tid. I blant undrer jeg når det skal bli...Men det kommer vel snart en lang, våt, kald og MØRK høst der det ikke er annet å ta seg til enn å blogge:)
Nyt sommeren du også:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards