Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Regninger betalt - jeg tar frokost

Av sissi-mor - 30 maj 2008 09:12

Nå har jeg vært i nettbanken og lagt inn regninger. Så kan jeg vente 14 dager med resten av regningene som ligger her. Betaler til forfall, ikke to uker i forveien, nei. Rentene kan jeg ha selv!!


Det er blitt 15 grader ute, og jeg tror jeg tar frokosten ute allikevel. Kan jo bare ta på genseren jeg hadde i går, jeg MÅ jo ikke sitte ute bare i singlet heller..


Har fremdeles ikke vasket noen golv, men det kan jeg ta senere. Kort seinvakt på jobb, så jeg er  hjemme litt etter 21. Det er så deilig med den vakten:

Kommer sist på jobb. Går først til pause, og går først hjem:)

 
 
Ingen bild

Xena

30 maj 2008 09:58

Det är redan varmt ute och det kommer bli en solig fin dag här. Tyvärr ska jag sitta i bilen i tre timmar men jag får väl njuta före o efter istället.
Hoppas du får en fin helg vännen
Kram
Xena

 
Ingen bild

Sissi

30 maj 2008 10:26

Xena: Du får sette på masse musikk i bilen når du kjører, sett på høyt volum og syng med!!
Ønsker deg en flott helg også. MIn eldstedatter med samboer og ny kattunge kommer hjem i kveld, så i helgen har jeg alle mine samlet her:) FRIHELG har jeg også.

 
Yvonne

Yvonne

30 maj 2008 12:37

Håller med dig fullkomligt!
Man ska ha räntan precis så länge det är möjligt, själv. Det kostar en hutlöst ändå när det väl är dags att betala.
Men jag är noga med att inte få efterkrav heller då....det vore ju ändå mer bedrövligt!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

30 maj 2008 12:48

yvonne: Etterkrav er ikke noe koselig, men jeg har fått det også. Da jeg var student for et par år siden, separert og ikke hadde penger. Jeg KUNNE ikke betale regninger til rett tid, for det fantes ikke penger, så de ble betalt når jeg fikk inn noe...Alt ble betalt, men ikke alltid til rett tid. men det var DA....nå er jeg ikke student:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards