Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Jeg vi ha skattepengene mine NÅ

Av sissi-mor - 26 maj 2008 17:08


Jeg sitter her og rører bort en masse tid på ingenting produktivt. Solen skinner, og trærne ligger langflate i vinden, ikke spesielt vakkert mot en himmel som blir mer og mer grå-


Egentlig er denne runden her ved dataen bare et påskudd for å utsette det uunngåelige: Middagsoppvasken!

Jeg er verre enn småunger; kanskje forsvinner oppvasken dersom jeg sitter her lenge nok?

Jeg er så lei av oppvask! Vi er 4 personer, og jeg kan ikke skjønne hvordan vi klarer bruke15-16 kniver og glass på en dag.....Når jeg har sovet og ungene vært på skolen...Og hvem har brukt alle disse GAFLENE...


Jeg sier meg enig med sønnen min da han knuste et glass her om dagen; Ja det blir nå mindre å vaske opp da...


Jeg vil ha skattepengene mine NÅ slik at jeg kan kjøpe meg en oppvaskmaskin.

...en pen, velstående mann med oppvaskbørste kan også gå an...

 
 
eva

eva

26 maj 2008 18:39

Lycka till med att finna en diskmaskin, antingen en elektrisk eller en tvåbent av det manliga könet :-) Ha en bra kväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

26 maj 2008 19:21

När den stora grabben bodde hemma gick diskmaskinen sönder. PANIK!! Herrejöss vad disk det blir efter 6 personer. Och glas...
Det är ju dumt att skölja ut glaset man drack ur för en timme sedan.

Vår diskmaskin måste vara farlig. Det är dumt att öppna luckan för att se att den gapar tom. Det är bättre att ställa disken i diskhon och ha en arg mamma :)
Och om man trotsar sin rädsla och verkligen öppnar luckan på diskmaskinen, ja då öppnar man så lite som möjligt, så att allting hamnar längst fram.

Dom är allt underbara barnen.

Ha en trevlig kväll.

http://annelius

 
Ingen bild

Sissi

26 maj 2008 21:10

eva: Det er nok best og mer forutsigbart og pålitelig med en elektrisk oppvaskmaskin tenker jeg.

Anneli: Ja, jeg ser det er så som så hos deg og dine også. Husker da ungene var små og vi hadde oppvaskmaskin - det var INGEN som satte inni den eller tok ut av den...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards