Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Strikker meg veggteppe nå.

Av sissi-mor - 25 maj 2008 17:41


Forrige uke, da vi var på shoppingtur til Tynset fra Rendalen kjøpte jeg meg nytt garn.

Jeg har en god venninne som er vanvittig til å strikke og hekle tepper, og av sitt hjertes godhet fikk jeg låne et av hennes mange mønstre til å prøve.

Jeg var lenge i tvil om jeg ville få til noe slikt, for det er kjempefint.


Men hvorfor ikke prøve? Jeg har nå kommet igang, og det er virkelig morsomt!

Iflg mønsteret skal det bli ca 130x130 cm stort, og strikkes på pinne 4. Siden jeg har en tendens til å strikke litt løst valgte jeg å bruke p 3.5 Så mitt teppe vil nok bli noe mindre, men det blir stort nok til å ha på veggen. Tenker det over sofaen, med sorte lysestaker på beggen til. Så får vi se.


Jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd med teppet mitt. Det er litt spesielt da, og jeg er glad for at jeg valgte tre farger og ikke bare to, som mønsteret sier.

 
 
eva

eva

25 maj 2008 19:54

Det där var jättesnyggt! Jag gillar lila och svart ihop. Lycka till. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

25 maj 2008 20:23

Det ser komplicerat ut tycker jag. Men det blir snyggt! Jag skulle nog inte ha tålamod till att sticka det och behöva vända på mönstret, gissar att det inte blir rätt eftersom jag stickar från vänster till höger. Men snyggt är det! Ser fram emot att slutresultatet.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

25 maj 2008 21:42

eva: Det er veldigfint, og det er morsomt å strikke. Enda bedre er det at det er enkelt å strikke.

Lotta: Det er faktisk veldig enkelt:) bare rettstrikk i riller.

 
Anna*

Anna*

26 maj 2008 02:20

Jättefint!
Ha en fin vecka!

http://dagensbibelord.bloggagratis.se

 
christel

christel

26 maj 2008 07:38

Vilka underbara färger sissi. Det där med schlagern, Norges bidrag var sååå bra bättre än sveriges o det e väl alltid nån journalist som ska säga nåt dumt. Man ska väl rösta på vad som e bäst o inte för att det e grannländer...Ha en go dag o va rädd om dig kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

26 maj 2008 15:08

Anna: Ja, det er kjempefint, og det blir bare finere jo lenger du strikker på det:)
Ønsker deg en alle tiders uke også!

Christel: ja, jeg liker skarpe farger. Duse jordfarger eller pasteller er fint hos andre, men jeg klarer liksom ikke med så mye slikt hjemme... Bor nok en liten sigøyner i meg, hva farger angår, ja:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards