Alla inlägg den 23 maj 2008

Av sissi-mor - 23 maj 2008 10:56


Ja, det måtte jeg ønske min datter A i dag tidlig.

Klassen hennes kom opp i norsk skriftlig, og de fikk vite i forgårs at tema er påvirkning..i en eller annen form.


Hun pleier være dyktig både til å skrive, ordlegge seg og i rettskrivning. Såå jeg håper at hun fikk en oppgave som passet henne i dag:)


Dette klarer du, A!!!

Av sissi-mor - 23 maj 2008 10:49


Jeg hadde mottatt et par, tre sms utover natten fra sønnen min, S. Søstrene kjørte ham til skolen til 21:30 i går kveld, mens mor selv prioriterte Melodifestivalen akkurat da.

Jeg klarte dessverre ikke å like den svenske sangen i år, og det overrasket meg, for de pleier alltid falle i min smak. Men så ikke i år.


De skulle få kjøpe med seg godis for 50 kr, og det er ikke SÅ mye når en hg her koster 11,90 på Rimi. Brus/energidrikk fikk de også ta med. Mesteparten av det han hadde i posen med godis ble med hjem igjen.

De fleste syntes lærerens spøkelseshistorie var skummel. Noen få fikk vite at den ene eleven skulle kle seg ut og skremme dem på kirkegården etterpå, og til og med de innvidde i saken ble skremt:) Deriblant min sønn.

De hadde gått en annen tur senere, for i to tiden lysner det jo igjen - om ikke det skjer FØR to...

Læreren kjørte hjem elevene og min sønn kom kald, sliten og lykkelig hjem litt før 7.30


Nei, han var ikke trøtt, så han skulle ikke legge seg. Var kald på beina så han kunne til nød legge seg under min dyne og varme beina da...før han sto opp og spilte PS2.

Vet ikke om jeg rakk å pakke dyne godt rundt ham før han var borte.....

Nei, man TRENGER ikke føle seg trøtt for å få sove - spesielt ikke når du har vært på beina i et døgn uten søvn:)

Av sissi-mor - 23 maj 2008 10:47



Et eller annet sted i verden

skinner alltid solen,

og like sikkert som at du lever,

vil den av og til skinne på deg.

Gud har gjort det slik.

Det er så mye sol at vi alle får vår del.

                                                - Myrtle Reed -

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards