Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Sissi-mor har strikket seg Klukka-kjole

Av sissi-mor - 20 maj 2008 16:55


Det er nesten pinlig at jeg har hatt kjolen ferdig i en hel uke uten at jeg har fått lagt inn bilde av den.

Men nå er den i alle fall både ferdigstrikket, og vist frem på bloggen.

Så får man bare mene hva man vil om rosa til gamle kjerringer....


Jeg liker fargen, og det er jeg som skal bruke den. Så får de som ikke liker synet lukke øynene og snu seg bort når de ser på meg:)


Den var utrolig rask og morsom å strikke. Og den anbefales virkelig, for den er mye finere enn det som kommer frem på bildet.



 
 
Charlotte

Charlotte

20 maj 2008 17:00

SNYGGT!!! Och visst kan väl vi gamla kärringar ha rosa!! Den är verkligen snygg, tyvärr finns varken garn eller mönster här och det blir för dyrt att beställa. Men snygg är den i alla fall..

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

20 maj 2008 17:17

Vad kul att få se denna berömda klänning. Du är jättefin i den och själva klänningen är också jättesnygg. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

20 maj 2008 17:18

Lotta: JEG synes jo at jeg kan ha hva som helst..
Jeg er så glad for at jeg ikke lenger bryr meg om hva andre måtte mene om meg!!!
Rosa, rosa, rosa....

 
Ingen bild

Sissi

20 maj 2008 17:24

eva: Takker for NYDELIG kommentar. JEG liker kjolen, og det er det viktigste.
Jeg har nå engang ikke noen modellkropp...og får bare være som jeg er når jeg ikke ble som jeg skulle...

 
Yvonne

Yvonne

20 maj 2008 18:29

Åh den var fin! Vilken härlig färg.
Du passar gott i den med ditt mörka hår.
Kan bli go att ha ljumna sommarkvällar....
Du har lyckats gott med din stickning, igen!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Heklejenta/Berit

Heklejenta/Berit

20 maj 2008 18:55

Kjolen din ble knallfin! Jeg gleder meg virkelig til å begynne på min. Angrer nesten litt nå for at jeg valgte brun, men regner med jeg får mer lyst på brun igjen når høsten er der. Eller kanskje jeg blir nødt til å strikke 2? :)

http://blogg.hobbyboden.com/Heklejenta

 
Anneli

Anneli

20 maj 2008 19:16

Vilken god smak du har, för färgen klär dig verkligen!!
Den blev verkligen snygg!

http://www.annelius.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ellen

20 maj 2008 19:42

Oaoh! Kjempefin!Ser ingen gammel kjerring, men en dame som kler rosa.

Også er jeg litt misunnelig for jeg kan ikke strikke. Og ikke si at det er lett for det er ikke lett. For meg er det kjempevanskelig.

Hadde jeg kunnet strikke, hadde jeg uten tvil spurt om oppskriften. Jeg synes kjolen var helt utrolig nydelig!!! :D

 
Helén

Helén

20 maj 2008 20:27

Oj, så fin! Och det är klart att det inte finns någon åldersgräns på rosa! ;)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

20 maj 2008 20:41

yvonne: Jeg er egentlig ikke så mørk fra naturens side, men jeg hjelper gjerne til for å slippe det grå..

Berit: Jeg tenkte faktisk på en annen farge underveis, og den blågrønne el hva jeg skal kalle den.... Du vil like brunt igjen når høsten kommer... HELT ok å strikke to!

Anneli: Jeg har alltid likt sterke farger heller en pasteller, selv om det er mye fint der også.

Ellen: Kan man strikke glattstrikk klarer man denne. Og glattstrikk kan jeg, og da bryr jeg meg ikke om alt det jeg ikke kan...
Strikking må jeg ha for å slappe av...det er som et narkotikum omtrent, vanedannende..og veldig nødvendig:)

Helén: Jeg tror de fleste av oss tar det vil liker i farge, og da får de som vil mene at rosa er for babyer...og meg (sier jeg!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards