Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Sissi-mor har vært i Sverige i dag!

Av sissi-mor - 18 maj 2008 16:41


Ja, hvem skulle tro det da jeg sto opp i dag - at jeg skulle komme til å reise til utlandet???

 Dagens utflukt var å kjøre opp på fjellet i dag slik at Lady fikk løpe litt fritt.Det satte hun stor pris på, og hun fant til og med en liten snøfllekk også.

Så får vi høre at vi er en halv times kjøring unna Svenskegrensen, og sønnen min får bestemme om vi skal snu og kjøre tilbake, eller fortsette til Sverige.

Ja, for ham er jo saken klar: Sverige!!

Noen meter forbi riksgrensen er det en liten landhandel, og sønnen min fikk handlet seg svenskegodis - OG sjokoladesigaretter...

Datteren hjemme sendte sms om at vi må kjøpe masse av alt det vi ikke har hjemme... Nå skal det sies at denne landhandleren lå i kjelleren i et privathus så den var LITEN...men ungene mine har fått handlet i Sverige.

Lady fikk stå noen minutter på svensk jord...for sikkert både første og eneste gang i sitt liv.

Vil bare ha nevnt at det SNØDDE like mye på den svenske siden av grensen som på den norske...

 
 
eva

eva

18 maj 2008 17:34

Alltid trevligt med besök från våra grannar i det stora landet i väster. Hoppas ni hittade något gott svenskt godis. Jag önskar er en trevlig hemresa i morgon och kör försiktigt. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

18 maj 2008 18:00

Nä icke komma till Sverige utan att träffa mig ;-) men det är klart är man så nära ska man inte vända precis som vi gjorde i somras. Godis är gott! Tur vi har lite olika mot er. Nu ska jag och M baka något så vi slipper laga middag. Åt sen lunch idag.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi - fremdeles i Rendalen

18 maj 2008 19:22

eva: Skal nok vite å kjøre sakte hjem i morgen... Sønnen min vil ikke hjem i det hele tatt.

lotta: Tenkte å si fra til deg slik at vi kunne møttes, men så regnet jeg med at du ikke ville klare å kommme til grensen på en halv time....for et 5 minutters møte. Men det er klart jeg KUNNE ha spurt deg!!!

 
Ingen bild

Charlotte

18 maj 2008 20:06

Nja... det hade nog tagit mer än 5 minuter upp till gränsen! Men jag är glad att ni kom över och fann gotterier att ta med hem.

Satt och letade efter en grej jag höll på att skriva och jag kan inte hitta den! Jag fattar det inte, jag vet att jag hade den i denna dator. Som vanligt försvinner allt.

 
Ingen bild

Sissi

18 maj 2008 23:04

Lotta: Ting forsvinner stadig vekk i dataen for meg. Det er nok et data-syndrom, tenker jeg, og nekter å ta det personlig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards