Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Lite blogging i dag

Av sissi-mor - 12 maj 2008 12:43


Ja, det har jeg sagt før, og da har innleggene strømmet på....


I dag er det 2. pinsedag, og det er en veldig slapp dag, for alle kjenner at langhelgen snart er over, og at det er skole og hverdag igjen i morgen.

Jeg skal jobbe i natt og i morgen natt, og så har jeg faktisk fri til fredag i neste uke. Det er den beste uken i natte turnusen min. Blir nok ikke slik fra juni, når jeg i tillegg skal ha dagvakter fast ut året.


Nå kjenner vi også på at det er ikke lenge til vi skal reise til Rendalen. Det er så det kribler i magen av forventning, og jeg kan nesten ikke minnes sist jeg gledet meg så mye til noe som til denne turen.


Sol i dag, men masse vind, og lave temperaturer igjen. Lady er litt rastløs, så jeg skal se om jeg orker å gå ut en tur med henne, eller om A skal ta henne ut. Jeg kjenner jeg er sløv og trøtt. Det har jeg vært siden influensaen, men må vel komme over det snart.


Ønsker dere alle en god dag.

 
 
eva

eva

12 maj 2008 14:40

Ja, trött och hängig kan man känna sig länge efter man haft influensa. Här i Sverige tog de bort annandag pingst för tre år sedan, så vi har vanlig vardag idag. Istället blev 6:e juni, vår nationaldag, en helgdag. Jag undrar om vi någonsin kommer att fira nationaldagen såsom ni gör. Kanske nästa generation hittar former för att fira. Jag ska sitta hos tandläkaren och vifta med en norsk flagga :-) Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

12 maj 2008 14:55

eva: Vi har fri både 2.pinsedag og 17.mai, samt andre påskedag. Godte med fridager.
Ja, vi har jo en veldig spesiell feiring av nasjonaldagen:)

 
Charlotte

Charlotte

12 maj 2008 15:26

I min familj har vi varit dåliga på att fira högtider, det är julen som varit den största hos oss. Men jag saknar detta med pingsten, att 6 juni är nationaldag går liksom förbi för mig, jag vet inte hur eller varför jag ska fira det. Midsommar har också varit en högtid som vi firat mer eller mindre, i år gissar jag på att vi inte firar alls. Det är också skönt.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

12 maj 2008 15:46

lotta: Jeg har nattevakt St.hansaften 23. juni, og nattten etter. Tok på meg jobb helgen før, men siden jeg nå har fått de dagvaktene i tillegg skal jeg spørre om jeg ikke kan slippe den helgen. Det ser i tillegg ut som om jeg må ta dem ute i stedet og det har jeg ikke lyst til, et halvt år etter forrige utevakt. Skal høre om det er mulig å slette meg fra den helgen, siden min faste jobb er endret siden jeg tok dem på meg.
Vi pleier ikke brenne bål lenger St.Hansaften Gjorde det da ungene var mindre-

 
Charlotte

Charlotte

12 maj 2008 18:10

Glömde helt och säga att det var många bra låtar du lagt in igår. Jag har inte kunnat titta igenom allt för att denna dator stänger ner allt vad länkar heter om jag provar. Dumma dator! Jag håller på att diska precis som vanligt, less jag? Nä är det någon som tror det. M sitter i soffan och är trött, stora M ska iväg om 30 minuter men men... T ser film och jag då? Tja, får väl ägna mig åt det tråkiga hushållet.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lille barn

12 maj 2008 20:19

Ja jeg synes virkelig dere bør glede dere. For nå har jeg bakt daim-boller til dere kommer! Setter dem inn i stekovnen nå...

 
Ingen bild

Xena

13 maj 2008 10:32

Efter att de tog bort ledigheten på annandag pingst så glömmer man nästan att den pingsten finns. Måndag var vanlig skol och arbetsdag.
Jag älskar annars allt som har med påsk, nationaldag, midsommar och jul att göra.
Då är jag som fisken i vattnet. Pynta laga mat osv.

Jag har varit lite låg några dagar men är på gång upp igen. Det är därför jag inte varit inom så mkt som jag skulle velat.
Ha det fint idag
Kram
Xena

 
eva

eva

13 maj 2008 19:03

VAD HAR HÄNT!!! Inte ett inlägg på tisdagen den 13:e maj från dig. Hoppas allt är väl med dig. Ha en bra kväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 maj 2008 17:46

Lille barn: Er dajmboller noe jeg vil elske å nyte til teen min, tror du? Har ikke smakt det, så det gleder jeg meg til....
Det skal bli så artig å se hvordan du har det.

 
Ingen bild

Sissi

14 maj 2008 17:50

Xena: Håper du er på topp igjen, det er ikke noe koselig når man strever og depper langt, langt nede.

eva: Ja, så lite blogging blir det når man ikke har strøm til den bærbare pc'en, og når man endelig får satt inn kabelen så må man på jobb...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards