Alla inlägg den 10 maj 2008

Av sissi-mor - 10 maj 2008 10:11


Akkurat mens jeg sitter og skal til å logge meg av, ringer telefonen. Det er jobb, og de lurer på om jeg har mulighet til å ta en senvakt i kveld.

Hadde det vært tidligere i år hadde jeg  ofret alle mine planer og tatt den på meg, koste hva det koste vil. Men nå som jeg har min jobb på 80% fra juni av vet jeg at jeg har "nok" allikevel, slik at jeg trenger ikke ta alle tilgjengelige vakter, slik som før. I vinter gikk jeg 15 vakter på 17 dager, og det er tøft.

Jeg har tatt alt jeg har kunnet, i tilfelle at det ville bli færre sjanser til jobb senere.

Allikevel er det ikke lett å si nei, for jeg vet hvor vanskelig det er å sitte på jobb og ringe etter folk når noen blir akutt syke. Veldig vanskelig denne helgen for det er konfirmasjonshelg i bygda.


Så skal vi jo på kamp kl 18....kommer 3 busser fra Molde med deres supportere, så det kan bli mye folk, og veldig morsomt. Uff, det er nesten så jeg gleder meg.

Jeg heier på MFK til vanlig, men i dag MÅ jeg vel heie på T sitt Elnesvågen.

Er Elnesvågen i 3.div tro,mens Molde er i eliteserien...

Av sissi-mor - 10 maj 2008 10:05


Så ble det til at jeg overnattet i teltet sammen med unger og hund.

Man kan si hva man vil om telt, men jeg for min del sover veldig godt når jeg ligger ute slik.

Neste morgen er derimot et annet kapittel! Vondt i ryggen, og ikke SÅ lett å komme seg ut av den lille åpningen i teltet. Regner med at det meste av ryggsmertene kommer av at jeg blir liggende for lenge i samme stilling mens jeg sover. Det er ikke bra for meg.


Tåken henger tykk og klam helt ned til hustakene i dag. Håper det letner, for da blir det sol.

I dag skal jeg bake en kake til naboen, for hun har konfirmasjon i morgen.


Så lurer sønn S og jeg på å kjøre til Elnesvågen for å se T sitt lag spille mot "SELVESTE" Molde i en treningskamp i dag. Datter M skal nok å se kjæresten spille kamp, tenker jeg.


Så skal jeg naturligvis strikke mer på Klukka kjolen min:)

Av sissi-mor - 10 maj 2008 10:01



Bare venner kan fortelle deg

de sannhetene du trenger å hære

for å gjøre livet ditt mulig å bære.

- Francine de Plessix Gray -                 

Ovido - Quiz & Flashcards