Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Jeg har en trofast besøkende, ikke-blogger Ellen

Av sissi-mor - 10 maj 2008 21:07


Jeg må bare komme med et lite innlegg om en av mine besøkende. Det hender at mennesker kommer innom bloggen og legger igjen kommentarer UTEN at de har egne blogger.

Jeg har merket meg en av mine slike ikke-bloggende besøkende, og det er Ellen.

Jeg vet ikke hvem hun er, eller hvor hun bor, eller noe slikt. Antar hun bor nord for meg, siden hun nevnte snø i dag. Nord for meg som bor midt i Norge er det snø, sør for meg er det sommer og sol.

Ellen er ikke innom her hver dag, men det er så koselig å se at hun har vært her. Dersom det går noen dager uten kommentarene hennes sender jeg en tanke og lurer på om hun vil komme innom igjen.

Det er så lett å følge lenker til diverse blogger fra sin egen, og derfor blir jeg så glad når jeg ser at hun som ikke blogger er innom her fast.

Hvorfor? Vet ikke, men det gjør meg glad.

Samtidig tenker jeg at det må være en kjedelig blogg å følge med på, for jeg har ikke de helt store overskriftene, eller kreative innlegg og bilder.


Men jeg er kjempeglad for at hun tar seg tid til å titte innom - og i tillegg komme med kommentarer.. Det er nesten blitt som en venn som ser innom sånn i forbifarten.

Takk, Ellen, for koselige besøk og kommentarer!!! Velkommen skal du være i fortsettelsen også.

Jeg ville bare si det!

 
 
Ingen bild

Ellen

11 maj 2008 14:15

Du verden, en egen bloggpost til meg!! Nå ble jeg glad!

Det er rart med det, jeg henger i en del blogger av ulik karakter, men ofte er det hverdagsbeskrivelser jeg ender opp med å lese. Jeg tror at de store spørsmålene dukker opp i de små fortellingene like mye som når man bruker store ord og overskrifter. Jeg liker denne bloggen, jeg!

 
Ingen bild

Sissi

11 maj 2008 14:30

Ellen: Jeg ville egentlig bare si at jeg synes det er så koselig at du kommer innom. Kanskje er hverdagsliv interessant nok å lese om, for da får man ofte sitt eget i perspektiv..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards