Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Nå er det gjort!

Av sissi-mor - 10 maj 2008 15:03


Nå kan naboen bare ha konfirmasjonen sin, for jeg har gjort MITT i alle fall:)


Hun fortalte i går at det er så mange som har lovt henne kake til konfirmasjonen, så hun vet ikke hvor mange kaker hun får, eller hvilke sorter, for den del. Håpet at de fleste kunne fryses, om ikke annet.


Så da kom jeg på at jeg heller kunne lage en fromasj til henne i stedet. Og det gjorde jeg. Valgte å lage rømmefromasj med appelsin. Den er veldig uvanlig, og veldig, veldig god.


Mens jeg var i fromasj-modus så kom jeg på at jeg kan glede sønnen med Dronning Maud fromasj i kveld. Den er også veldig god, om enn ikke noen typisk "barne-smak" siden den inneholder portvin. Men akkurat portvinen gjør at den blir veldig god. Datter A liker ikke smaken som portvinen gir, så jeg la fromasj og hakket kokesjokolade lagvis i en egen liten skål til henne.


Solen har for lengst kommet frem, og jeg skal sette meg  ut nå. A har vasket klær og henger ut...Pinseaften eller ikke pinseaften....

Vi dropper fotballkampen i dag, og koser oss med taco og Dronning Maud heller. Datter M får sende sms med resultatet.


Jeg tar i alle fall helg nå:)

 
 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

10 maj 2008 15:53

Hej min vän,skoj å se att det är bra,är på helgpermis och far tillbaka i morgon och jag kan säga att det känns skönt att vara hemma, har mindre tvångstankar hoppas att era dagar är lika fina/Kramar i massor

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

10 maj 2008 16:49

Tänk att vi gjorde just så lika...
Jag skulle också in för å hämta med oss kaffen ut...så jag kollade in på min blogg o fannt din kommentar.
Ha en riktigt god fortsättning på dagen!
Det är så fint att man vill bara vara ute!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 maj 2008 16:58

Dockmamman: Flott å se du er innom:) Enda bedre at du er i bedring. Kos deg hjemme i helgen, og NYT den:)

Yvonne: Godt å være ute i denne varmen. Ha en fin fortsettelse på din dag, du også.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards