Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Siste nytt om ponchoen min

Av sissi-mor - 27 januari 2008 00:05

Fredag kveld begynte jeg på poncho. Den skal strikkes i to deler, og hver del har 80 masker. Mønsteret er enkelt; 2 vrange og 4 rette masker. Delene skal være 100 cm lange. Bildet her viser mønsteret, men min poncho blir i rødt.

Har strikket i kveld, og nå måler det første stykket 70 cm. Kommer ikke til å komme så veldig mye lenger i morgen, for jeg har seinvakt på jobb, hjemmesykepleien, der jeg jobber fra 14:45-22:15.

Det er kveldene mine som egner seg til strikking, vanligvis, og det går på bekostning av brevskriving. Det er synd, så jeg må nesten prøve å komme i gang med å skrive brev igjen. Det er en hobby jeg har hatt i drøyt 35 år,og jeg har veldig lyst til å fortsette med den, men det er så mye jeg har lyst til å gjøre, men har ikke tid siden jeg må prioritere tidsbruken min. Akkurat nå vil jeg drive med håndarbeid - slik er det.

 
 
Leva

Leva

27 januari 2008 21:37

Hej min vän i Norge! Jag är så avis på ponchon. Den kommer att bli jättefin :)
Det var länge sen jag skrev ett brev eller fick ett handskrivet brev, det är verkligen en speciell känsla :) Numera så mailar man och snackar på msn...Härligt m ett vanligt brev. Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam och tack för fina kommentarer

http://leva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

27 januari 2008 22:44

Leva:Jeg måtte bare skrive det brevet på data, for ellers ville det fremdeles ikke blitt skrevet. Men det er KJEMPEKOSELIG at noen tar seg TID til å skrive for hånd...MSN er ikke mitt forum i det hele tatt. Til Charlotte skriver jeg brev, mail, sms og blogger...Hun er veldig spesiell for meg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards