Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

KRISE! Stakkars meg! HJELP!!

Av sissi-mor - 20 januari 2008 20:34

Jeg har bare 4 bilder igjen av de 100 man har når man oppretter bloggen. Så nå sitter jeg febrilsk og stresser og trykker igjennom sms til 72550 for å få mulighet til å få lastet opp 100 bilder til.

Etter mye om og men fant jeg prefiks for å ringe Sverige, og landskode. Var en måte når det gjaldt å ringe, en annen for å sende sms. Den for sms fungerte ikke, gikk ikke an å sende. Så prøvde jeg den for samtaler, som heller ikke gikk an å sende. Prøvde en kombinasjon av begge, dvs BÅDE tegnet + og tallene 00 før nummere75550 - og DA gikk det an å sende sms. Håper at det blir registrert, men jeg har enda ikke fått noen kode, så det har nok ikke gått rett for seg allikevel.

Nå er det krise for meg, og jeg kjenner jeg er i ferd med å få pustebesvær, for jeg kjenner helt klart og tydelig at jeg MÅ legge inn bilder på bloggen min også. Vil gjerne vise frem eller understreke poengene mine med bilder.

Er det noen som vet av andre fra Norge som blogger her, som kan hjelpe meg med dette?

 
 
Charlotte

Charlotte

20 januari 2008 22:13

Ingen aning om eller hur det fungerar, men går det inte att maila de som har denna hemsida och fråga hur man gör från utlandet. Försvinner fotona i bloggen om man tar bort dem från listan? Jag har aldrig provat, ska försöka med det i ett av mina tidiga inlägg. Hoppas det ordnar sig vännen. Jag ska läsa ikapp imorgon, må få familjen i säng nu... hjälp.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ståle

20 januari 2008 23:35

Hallo

Tror ikke det går ann i det hele tatt og sende sms til korte svenske nr. Det enkleste er nok å godnakke med noen som bor i sverige å få dem til å sende sms`n for deg

 
Ingen bild

Sissi

21 januari 2008 00:16

Charlotte: Jeghar sendt mail til den mailadressen som står på siden for innlogging. Håper de svarer... Tror de foto som er i innlegg forsvinner hvis de tas bort fra listen over oppladete bilder.
Ståle: Det ser nesten ikke ut som om det kan sendes sms til kortnummer i utlandet nei... Man kan sende menn til månen, og klone dyr...men sms til nabolandet...neida, det er for vanskelig...

 
Ingen bild

Ståle

21 januari 2008 21:38

Hallo

Jeg kan kanskje hjelpe deg med å få sendt meldingen, men hva er det du skal skrive i den og hvor skal du sende den?

 
Ingen bild

Sissi i Norge

21 januari 2008 23:00

Ståle: Dette står det:"Du beställer genom att SMS:a 99 bilder till 72550.
Den totala kostnaden för beställningen är 20kr + ev SMS-taxa.
Du betalar alltså enbart en engångskostnad för att kunna ladda upp fler bilder!

Efter beställningen kommer du att få ett SMS med en kod."

Jeg må nok ha svensk mob registrert på min profil mens bestilling sendes, kode mottas og koden skrives inn på profilen. Det virker som om det er slik. Ikke sikkert at den koden kan sendes til norsk nr dersom jeg og mob reiser over grensen heller... Dette var dumt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards