Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

Stakkars,stakkars Britney Spears!

Av sissi-mor - 20 januari 2008 19:35

Ja, jeg synes faktisk synd på henne! Hun er på samme alder, litt yngre, enn min eldste datter. Hvordan ville det føltes så se sitt barn gjennomgå så mye dritt som dette?

Tenk på den flotte, sjarmerende og friske ungjenta med bar mage og musefletter i håret som prydet alle ukeblader og magasiner for noe år siden. Var hun ikke et forbilde for mange, der hun kom fra "vanlige" kår, drevet frem av en ærgjerrig mor som ville det beste for sitt barn eller seg selv i rampelyset, fortune and fame...

Britney hadde alt, utseende, penger, karriere, en strålende fremtid....


Ikke mange år senere er hun et skrekkens eksempel på alt som kan gå galt. Rus, ekteskap/skilsmisser fortere enn andre kan følge med...de skjønne barna som hun risikerer å miste mer enn hun har gjort til nå.


Det går ut over min ringe forstand at ikke engang BARNA kan få henne til å leve et sunt og normalt liv. Hvor flott kunne hun ikke hatt det i sine store hus sammen med guttene, barnepiker, livvakter og de assistenter hun måtte føle behov for.... Hun som i utgangspunket hadde det meste, og ingen økonomiske bekymringer...Ikke var hun så ung da hun ble mor at hun ikke visste hva hun gjorde  heller. Se bare på alle de flotte ungjentene rundt omkring som til tross for motgang, lite penger klarer å ta seg av sine barn og allikevel ha et godt liv.


Kanskje Britney Spears bør gjøre som innbyggerne i hjembyen hennes oppfordrer henne til; nemlig komme hjem? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=508685 Der står det bl.a:

Spears er fra Kentwood, en liten by med 2.200 innbyggere.

- Jeg gråter hver gang jeg ser en ny historie om henne på TV. Jeg synes hun bør komme hjem, så skal vi få henne på rett vei igjen. Alle her elsker henne. Vi tror på henne, sier Pam Wright, som jobber i en daglivarebutikk i den lille byen.

- La henne være
- Media burde la henne være alene. Alle har problemer, hun er ikke den eneste. Men hun er en person som får problemene sine brettet ut på TV, sier en annen ansattt i butikken, Becky Gill, til nyhetsbyrået AP.

(bildet er hentet fra http://duendex.net/wp-content/uploads/2007/09/britneytrans.JPG)

 
 
Dockmamman

Dockmamman

21 januari 2008 07:47

Ja det är tragiskt när det blir så här man önskar inte att en människa ska behöva ha på detta vis/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

21 januari 2008 09:34

Dockmamman: Synes det er tragisk for henne. Hun behøver hjelp, men ingen hjelper henne for "venner" soler seg i glansen av hennes ulykke...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards