Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

Det som ikke er stjålet eller brent....

Av sissi-mor - 17 januari 2008 19:00

Det sies at det som ikke er stjålet eller brent vil komme frem. Det viste seg stemme nå i ettermiddag. Jeg FANT et par sokker jeg strikket i fjor sommer. Jeg husket nå da jeg så dem at jeg skulle legge dem litt til side, og så skulle jeg feste trådene en dag det passet. Det har nok vært dager det har passet, men jeg hadde rett og slett glemt av dem - helt til nå.

Jeg husker jeg kjøpte dette garnet da vi var på bytur i fjor under jazzfestivalen. Jeg har ikke strikket mye med bomullsgarn, og syntes at dette virket litt spennende. Det heter ONLINE. Sokkene virket veldig behagelig og gode nå da jeg festet trådene, men jeg mener å huske at jeg ikke likte å strikke med det...Men jeg husker helt klart at det var FARGENE jeg først falt for - og at det var bomull virket også forlokkende.

Det forekommer meg merkelig nå, så jeg TROR jeg skal prøve et  par til en annen gang.  Når sokkene er så behagelige må det da vel være bedre å strikke med garnet enn jeg synes å huske...

Samtidig er det rart om jeg skulle tatt feil da...

 
 
Dockmamman

Dockmamman

21 januari 2008 07:48

Vad fina de blev/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards