Direktlänk till inlägg 11 januari 2008

Hei du!

Av sissi-mor - 11 januari 2008 11:58

Ja, jeg mener DEG! Du som akkurat nå er inne på bloggen min og leser noen ord eller ser litt på bilder. Det hadde vært veldig koselig om du la igjen noen ord, så kunne jeg fått vite hvem som har vært innom.  Hører blant andre at min søster har vært her...

Jeg har ikke blogget så lenge, så jeg må si at jeg synes det er artig at fremmede tar seg en titt innom også. Da jeg begynte med dette så gjorde jeg det fordi jeg alltid har likt å skrive, og jeg tenkte at å skrive på denne måten kunne være ok å prøve.  Funker det ikke for meg så er det jo bare å slutte.

Jeg var faktisk ikke forberedt på å bli avhengig av hele bloggen - og ikke minst; ANDRE sine blogger! Jeg trodde heller ikke at det kom til å spille noen rolle for meg om noen leste bloggen min eller ikke. FEIL! Det er koselig med kommentarer til det jeg har skrevet - selv om det ikke er noe spesielt jeg skriver om. Jeg lever nå her i min egen lille verden, med hverdagslige hendelser...

Sikkert derfor jeg synes at livet mitt er bra:)

Men som sagt, det hadde vært kjempekoselig om du la igjen en hilsen. Ser jo det har vært noen norske innom også.

Er det forresten mange fra land utenom Sverige som blogger på bloggagratis.se???? Vet noen det?

 
 
Charlotte

Charlotte

11 januari 2008 12:09

Hej, jag mig känner du ju igen kan inte låta bli att säga hej i alla fall. Jag har inte sett något annat språk i de bloggar som finns här på den site men det kan kanske finnas finlandssvenskar som bloggar här och bor i Finlan. Jag vet inte, för jag har aldrig tänkt på det. Nu måste jag slita mig och ta hand om disken.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

11 januari 2008 17:50

Hejsan!
Bara jag som tittar in och önskar dej en skön helg. Och visst håller jag med dej att det är roligt med kommentarer. Jag blir så himla glad när någon skrivit en hälsning.
Vad många söta djur ni har. Snyft, jag har inte en enda. Har haft hundar som jag saknar väldigt mycket.
Må så gott.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ståle

11 januari 2008 21:23

Jeg beklager på det dypeste at jeg opptil flere ganger har innfunnet meg på deres blogg uten å legge igjen så meget som et lite fingeravtrykk.

 
Ingen bild

Sissi

11 januari 2008 22:14

Ståle: Ja, det får gå for denne gangen da. Jeg antar jeg snart blir veldig opptatt med lydbok om Arn...har bestilt på nett, hører de er raske og pålitelige. Se lenke dit andre steder på bloggen:)

 
Heklejenta/Berit

Heklejenta/Berit

12 januari 2008 20:53

Og nå har endelig jeg også funnet veien inn hit, etter jeg har vært litt slapp i bloggverdenen i det siste. Men nå er jeg her :)

http://blogg.hobbyboden.com/Heklejenta

 
Ingen bild

Sissi

12 januari 2008 21:36

Heklejenta/Berit: Velkommen, velkommen:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards