Direktlänk till inlägg 11 januari 2008

Min datter får tydeligvis ikke nok av dyr!

Av sissi-mor - 11 januari 2008 11:26

Kvelden før konfirmasjonen i mai, døde Panda. Han var et marsvin, og var ikke gammel da han døde. Ble plutselig syk og døde, til A sin store sorg. Han var hennes PRIVATE dyr- og høyt elsket.

Her er det tradisjon at dagen etter konfirmasjonen reiser undommene til byen på shopping, og min datter var en av dem som tok bussen inn til byen. Men hun tok første buss  hjem; iført sine nye, hvite LaCoste sko med grønn krokodille på. Det ble ikke mye gåing i butikker og prøving av klær på henne, nei!! I en liten eske hadde hun med seg et dyrebart innhold; et lite marsvin! Det var også en liten gutt, og dyrebutikken hadde nettopp fått dem inn. Det måtte være skjebnen at helt nye marsvinunger kom for salg AKKURAT da hun var der og hadde penger til å kjøpe et...

Navn ble diskutert og prøvd, og hun fant ut at han lignet mest på en DIOR.  Og det heter han. Er blittt stor nå, men er fremdeles like skjønn som da han kom hit.  Kattene bryr seg ikke så mye om ham, men Lady står gjerne og følger med ham.

Han er nå flott da....men liker ikke å bli fotografert. Det merket jeg da jeg og Lady hang utover buret og delvis inni for å få det til.

Men det kan også være at han kanskje ikke likte at vi kom SÅ langt inn på hans territorium da...det er meget mulig...

 
 
Charlotte

Charlotte

11 januari 2008 12:06

Nej nej nej...du skulle inte visat djuren dina för nu blev jag så sugen på marsvin och hund! M slår ihjäl mig om jag kommer hem med fler djur än de vi nu har. Han gillar inte marsvinet...ja du vet ju. Söta är de dina djur och katterna ååååååååååååå säger jag bara.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 januari 2008 13:22

Charlotte: Ja, slik var det her også da det bodde en sur og vanskelig mann her. Godt å kunne bestemme litt selv, synes jeg.

 
eva

eva

11 januari 2009 17:49

Vad kul att få träffa alla djuren i familjen. Katterna är förstås mina favoriter. Ha det så gott och sköt om dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards