Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Landsbyliv

Av sissi-mor - 9 januari 2008 14:58

Landsbyliv

En hjertevarm serie av bestselgerforfatteren Rebecca Shaw.

Velkommen til den engelske landsbyen Turnham Malpas!

Peter Harris er landsbyens nye prest. Han er ung og kjekk og lever sammen med sin kone, Caroline. De har et godt forhold, men Caroline er lei seg for at hun ikke kan få barn. Peter oppdager snart at livet i landsbyen er helt annerledes enn han hadde trodd. Et grusomt mord får handlingen til å toppe seg...

Landsbyliv er en virkelighetsnær historie om et typisk tradisjonelt og konservativt engelsk miljø. Vi følger intriger, sladder og de mange hemmelighetene som ikke må komme til overflaten...

Dette har jeg kopiert fra forlaget Damm sine sider.


Dette er en serie på hittil 5 bøker, og de er så koselige å lese. Håper for dere svenskers skyld at dere har dem også-

 
 
Charlotte

Charlotte

9 januari 2008 15:06

Jag fann dem på engelska, norska och danska men inte svenska. Jag gissar på att de aldrig kommer ut här, det verkar som om det inte är så populärt att ge ut serier. Lite synd det, men jag kanske kan läsa på norska istället om jag nu kommer mig för att läsa dessa böcker. De lät jättebra!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lille barn

9 januari 2008 18:17

når jeg leser denne så er det nesten sånn at jeg sitter å venter på at det skal komme ei miss marple sprettende....for landsbyen minner meg om miss marple sin. (eller kanskje det bare er jeg som ser for meg den?)

 
Ingen bild

Sissi

9 januari 2008 19:55

Jeg ser den også for meg som noe lignende som Miss Marple sin landsby. Men det er jo mange slike steder i England. Da vi var der i 1987 var vi på biltur og du ventet nesten å se Postman pat komme kjørende forbi på de smale veiene kantet av steingjerder...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards