Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Dette KAN da ikke gå an!!!

Av sissi-mor - 9 januari 2008 12:55

Jeg hadde ikke tenkt meg mer inn på bloggen i dag, men nå er jeg så sint at jeg MÅ skrive det av meg!

Jeg skulle fylle bensin på bilen, og trodde jeg skulle få sjokk!!  Toyotaen min går på 95 oktan blyfri, og EN liter bensin koster i dag 12 kroner og 67 øre! Nesten 13 kroner for en liter bensin. Det er ikke mye billigere å kjøre dieselbil heller for dieselen koster 12,15. Pga prisen fyller jeg på ubemannet automat, men nede på bensinstasjonen en kilometer unna pleier prisen å ligge 10 øre høyere. Mange som fyller der også, men hvorfor betale EKSTRA når de allikevel bare står ute ved pumpen og betaler med kort?

Lett for politikere å si man må tenke miljø, sette opp bensinprisen slik at folk lar bilen stå! Ja, det kunne jeg også ha gjort dersom jeg fikk gratis bil med sjåfør i jobben min, og det gikk buss forbi hvert kvarter. Jeg er heldig og bor i gå-avstand til butikken, men det er mange som må ha bil for i det hele tatt å komme seg til jobb/butikk.

Nesten 13 kroner.... for ÉN stakkars liter bensin.... nesten 13 kroner....

 
 
Ingen bild

Anna

9 januari 2008 13:19

En liten fråga bara.
Känner du nån Bim? Från sverige. Som har en blogg där det skrivs mycke om handarbete och sånt.

 
Dockmamman

Dockmamman

9 januari 2008 14:09

Hej! Vilka fina strumpor du gjort, kika in på min blogg och så kan du kika in på Dockmammans stickcafé/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

9 januari 2008 14:51

Ska vi ryta tillsammans, som tur är vi inte beroende av vår bil så den står stilla för det mesta, men bensinen kostar lika mycket här! Det är då rakt ingen bra väg att få folk att bli mer miljövänliga, för det är flyget som spyr ut mest.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Babbelmoster

10 januari 2008 13:32

Vansinnigt dyrt är det med bensin och dyrare skall det väl bli!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards