Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

Regia sokker

Av sissi-mor - 3 januari 2008 09:38

Nå har jeg begynt på et nytt par sokker, disse er i Regia garn. Garnet er tynt og jeg bruker pinner nr 2. Jeg prøver å strikke dem litt annerledes enn jeg har vært vant til før. Jeg så et par utstilt i forretningen der de hadde garnet, så jeg vil strikke disse på samme måte. Det er bare 20 omg vrangbord, en rett og en vrang. Videre er det kun glattstrikk. Jeg har vært vant til å strikke vrangbord helt ned til hælen. Fargene og stripene kommer mye bedre frem når det er glattstrikk, så det skal bli spennende å se hvordan disse blir!

Håper at de  ikke vil sige nedover, for de blir ikke så stramme som når man strikker rett og vrangt.  Det går i alle fall fort å strikke dem på denne måten, siden man slipper sitte og følge med på pinnene. Satt og leste i går, og jammen går det fort med pinnene da!

 
 
Anita

Anita

3 januari 2008 10:35

Hej Sissi!
Tack för ditt besök och dina rader. Vad roligt att du läst till sykepleier. Gissar att det är Skötare... Det är några i min klass som ska till Norge och jobba. Det behövs tydligen.
Hoppas att du ha möjlighet att ta med barnen på semester. Jag förstår att du jobbar mycket.
Vad fint du stickar. Tänk vad jag stickade mycket förr. :o) Nu stickar jag bara halsdukar.
Må så gott. Hoppas att vi ses igen.
Kram Anita
Får jag lägga din länk från mej?

http://anita.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

3 januari 2008 11:20

Anita: Bare legg til lenke fra deg til meg du:) Det er bare koselig.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards