Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

Lørdag hos Sissi-mor

Av sissi-mor - 11 oktober 2008 13:32


Dette har vært en deilig dag - så langt.

En slik dag som jeg har trengt lenge nå.

Dette har vært en dag der jeg sov til nesten 11....etter å ha sittet oppe med musikk og broderi til vel 02 i natt.

Tok en lang og fredelig frokost, med te og en bok til....og brodert litt etterpå.

Nå skal vi kjøre til Strand, der jeg vokste opp, og der skal vi ta med hunden og gå tur innover dalen. Det er så idyllisk der.

Når vi kommer langt nok inn, slipper vi henne løs fra båndet, så får hun løpe og kose seg.

Vi skal ta med en tennsiball som vi kaster til henne, for det synes hun er veldig morsomt. Vi har ofte bare kastet pinner til henne, men hun har så lett for å begynne å blø i munnen, da hun elsker å ligge og tygge på dem etter hun har hentet dem.

Frisbee har vi forøskt å kaste til henne, og de er ypperlige, for dem fanger hun i luften. Men dessverre så er de laget av en slik type plast at hun alt for lett biter dem i stykker...


Slik som på dette bildet har hun tilbragt deler av formiddagen, så hun BURDE være uthvilt nå...

 
 
eva

eva

12 oktober 2008 11:36

Vilken underbar bild på Daisy! Hon ser ut som en boll där i fåtöljen. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

12 oktober 2008 19:26

VIlken härlig avslappnad bild.
Så underbart.
Jag har varit ute på långpromenad idag och några bilder hamnade som vanligt på bloggen.
Ha det gott o hoppas du fick hämtat lite krafter
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

12 oktober 2008 20:04

Christa og Eva: SÅ avslappet kan man altså bli:)
Jeg har kost meg i helgen, og fredag slo jeg av alle telefoner for å være sikker på at jeg var helt utilgjengelig for resten av verden.
Hadde familie trengt å få tak i meg hadde de brukt ungenes mobiltelefon....
Dette skal jeg gjøre neste frihelg også!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards