Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Vi som ikke bruker sminke

Av sissi-mor - 28 september 2008 17:38

...ja. vi er vel spart for en del bekymringer også, tenker jeg når jeg leser om Dolly Parton hos http://www.seher.no


Dolly Parton sover med sminke på.SEHER.NO: Dolly Parton (62) legger seg med sminken på, og med parykken sin ved siden av sengen, når hun sover i New York eller Los Angeles.

Grunnen? Jo, da vil hun se bra ut i tilfellet hotellet må evakueres!

Countrydronningen frykter at brann eller jordskjelv vil tvinge henne ut av hotellrommet når hun er i New York eller Los Angeles, og det verste som kan skje da, er om hun blir sett på gata og ser forferdelig ut.

- Jeg sover med sminke på. Man vet jo aldri når man er i en høy bygning, om det vil bryte ut en brann, eller komme et jordskjelv.

- Jeg kan virkelig ikke forestille meg å måtte gå ut på gaten og se fæl ut, sier Parton ifølge Contactmusic.com.

- På morgenen tar jeg av sminken, og setter på ny, sier hun.  
 
Christa

Christa

29 september 2008 09:42

Smink anväder jag väldigt sällan.
Lite mascara möjligen om jag ser allt för trött ut och ska iväg någonstans.
Här skiner solen fint idag och jag ska ut på promenad när jag promenrat färdigt i bloggvärlden.

Stor kram till dig

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

29 september 2008 17:18

Christa: mascara ved SPESIELLE anledninger når jeg virkelig skal pynte meg. Det holder lenge for meg:)
Rakk ikke å gå på posten i dag fordi jeg var heldig og fikk sove lenge etter nattevakten..,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards