Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Det har nå blitt litt strikking allikevel

Av sissi-mor - 23 september 2008 19:24


Jeg kom på at jeg skal finne ut hva jeg har strikket i år...trodde ikke det var så VELDIG mye....men det ble mer enn jeg hadde trodd.

Begynte å tenke ¨på det da den ene datteren min spurte om jeg kunne strikke noen valentin-sokker hun skal gi i gave til jul.


Hittil i år har jeg strikket:

1 par tovede tøfler

2 par tøfler med stjernemønster

16 par "vanlige" sokker

13 par jaywalker sokker

6 par Valentinsokker

5 par Paradoxical mittens

1 poncho

1 Klukka kjole

1 teppe, curve of pursuit, tror jeg det het.


Så nå er det bare å strikke valentinsokker i tiden som kommer- Har begynt på sokk nr to i jaywalkermønster i svart/grått/hvitt Regiagarn også-

Dette bildet ble tatt i vår, og det er det jeg hadde strikket frem til da

 
 
christel

christel

24 september 2008 08:36

Härligt att du kommit igång med bloggandet igen. Du gör verkligen fina verk med dina garner, har du aldrig funderat på o starta nåt o sälja ? Ha en go dag o sköt om dig kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Dockmamman

Dockmamman

24 september 2008 08:51

Oj, oj, oj.... Vad strumpor du gjort och de är så fina... Mina barn behöver strumpor men jag vill INTE sticka det men det är nog bara att sätta igång...

Ha en bra onsdag

http://urmoderns.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

24 september 2008 09:33

christel: Jeg selger sokker til kjente som ønsker det, men noe mer "fast" eller "forpliktende" enn det vil jeg ikke binde meg til. Strikker fordi jeg liker det...selv om det kanskje minner mest om en tvangshandling til tider..
Sol her i dag - og seinvakt 14.45-22.15

Dockmamman: Det går omtrent av seg selv, denne strikkingen når man først har fått frem garn og pinner. Kjøp multifarget garn, for da er det mer spennende å strikke, når fargene hele tiden forandres...

 
Ingen bild

Anine

27 september 2008 23:02

fine, fine hjerte labber!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards