Direktlänk till inlägg 19 september 2008

Sokker i Fabel

Av sissi-mor - 19 september 2008 14:22


Da jeg var i Molde forrige lørdag falt jeg for fristelsen til å kjøpe flere nøster i FABEL. Det finnes mange fargevarianter der, og dette er mitt 4.par i det garnet.

Også her går det med nesten to nøster til ett par sokker.  Jeg betalte 27 pr nøste for disse.

Disse sokkene er også strikket på pinne 2,5

 
 
Ingen bild

Unndis

19 september 2008 15:23

Så mange artige varianter du strikker.Må jo bli i godt humør av alle de vakre fargene... De der var kjempefine, mest til å ha på søndager.

 
charlotte

charlotte

19 september 2008 15:25

Det var fina färger i det Fabel garnet. Vet du vad färgen heter eller nr? Ska se om det finns i Farsta nästa gång jag får anledning att åka dit. Vi ska till mamma på pizza om en stund, men jag är så trött. Har suttit framför datorn idag och det var absolut inte bra. Blev klart för länge. Satt länge och skrev ut pyssel/matrecept från Samsö, en finsk serie som går här på teve också. Tror jag la länken i min blogg om jag inte missminner mig nu då. Kolla in hos Ruth för hon har en utlottning :-)
Jag skulle helst ha satt mig ner här hemma och tagit det lugnt istället för att åka ut med bilen och på middag. Mika är på fest han.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

20 september 2008 15:53

Unndis: Så kjempeflott å finne kommentar fra deg her inne:) Nå ble jeg glad!!
Jeg har vel egentlig sokker for enhver dag, og ethvert humør...men strikker gladelig videre med enda flere farger..

 
Ingen bild

Sissi

20 september 2008 16:01

Lotta: Jeg husker ikke hvilket nummer denne fargen har, men du vil se den når du kommer på butikkenHolder på med et par i blått/grønt også.
Kjøpte to nøster i Regia i dag i grå/svart-toner. Jeg gleder meg til å strikke med dem også, men må bli ferdig med de blå først.
Brev fra Finland i dag, og det var koselig, enda så treg jeg var til å svare sist.
Ha en god helg.

 
Dockmamman

Dockmamman

21 september 2008 07:49

Wow, vilka snygga strumpor, jag måste börja sticka till mig och mina barn snart annars blir strumputan i vinter...

Kram/Ha en bra söndag

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

21 september 2008 11:37

Strumpor är så tacksamma att sticka. Speciellt roligt är det när man stickar med t ex fabel då man aldrig vet hur resultatet blir.
Ha en bra söndag, själv har jag ont i huvudet. Vaknade med det :(

http://www.annelius.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

21 september 2008 12:35

Jag funderar på om jag ska försöka komma igång med mitt överkast igen.
Det är ju ännu inte färdigt. Det går i perioder när man känner för att virka alla små *plättar*
Nu har det varit så mkt fotograferande ist här.
Glad att se dig här och igång med stickorna
Ha det fint
Stor kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

21 september 2008 20:38

Dockmamman: Ja, det blir veldig fine sokker når man bruker slikt SELV-STRIPENDE garn....

Anneli: Ja, jeg tror det er det jeg liker godt med å strikke sokker, man kan legge dem fra seg og allikevel finne tilbake der man holdt på neste gang man plukker dem opp..og så slipper man tenke og konsentrere seg- Jeg liker alt som går av seg selv.
God bedring til hodepinen - slitsomt å ha det slik.

Christa: Kom igang med ditt overkast - dersom det er DET som gir deg glede:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards