Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Pus spiser det den har lyst på

Av sissi-mor - 7 september 2008 17:06


Katten er en smarting! Den lå så fint og sov da vi satt og spiste i natt, og jeg tenkte ikke over at fatet med grovbrød, laks og eggerøre sto på bordet i andre enden av rommet da vi gikk. Skulle bare inn og snu en beboer i sengen sin....

Etter et LITE øyeblikk kom vi tilbake til stuen, og DA sov ikke den hersens katten mer, nei! Da satt den og glefset i seg røket laks og deilig eggerøre!!!

Men nei...den ville IKKE ha grovt brød, men slikket av smøret da....


Så til Eva's lejon som lurer på om katten får mat...Katten TAR i alle fall det den vil ha!!!

 
 
kardemomme

kardemomme

7 september 2008 18:00

Takk for din kommentar inne hos meg :)
For en nyyydelig pus..Jeg elsker jo kattunger, og denne var skjønn i fargen. Det er godt å ha dyr rundt seg..Kan tenke meg at den sprer en hyggelig stemning blant beboerne på hjemmet! For en flott ide..
Ha en fortsatt fin søndag!

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Sissi

7 september 2008 18:11

kardemomme: Denne her er veldig fin i fargen, ja, og så synes jeg den er rimelig rolig - sammenlignet med da våre to katter var små. Men de vokste jo opp med tre og fire kjærlige barn rundt seg...og da blir de vel kanskje deretter...

 
Ann-charlott

Ann-charlott

7 september 2008 18:15

Hejsan min vän. Tusen tack för ditt besök. Ja Gikt det vet jag vad det är, det hade min farmor och det kan gå i arv vet jag och det är inte kul att du har fått detta. Förstår att du har ont och jag hoppas det håller sig till att du slipper ha tabletter. Önskar dig en fin söndag och en skön vecka. Kram Ac

http://oakenwood.bloggagratis.se

 
lejonet

lejonet

7 september 2008 18:46

Nu blir jag allt lite avundsjuk på allt gott du äter lax äggröra, smör och choklad. Ja, du har det allt bra. Mjau, mjau

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 september 2008 20:02

Ann-Charlott: Jeg kommer nok til å få en bra uke, for jeg har fri onsdag og lørdag denne uken. Går av jobb halv åtte i morgen tidlig, og da har jeg fri til tirs 14.14 Skal gå ekstra vakt søndag 14:45-22.15 også, men det går helt sikkert bare bra.
Det er meldt om fint vær her - og håper det slår til.

 
Ingen bild

Sissi

7 september 2008 20:03

Lejon: Ja, du kan TRO det var katten som skulle ha det herremåltidet..... Men det var nå den som fikk slutten av det da:)

 
christel

christel

7 september 2008 23:15

Sicken söt katt ni har på hemmet.. Läste om dina vänner som fått denna eländiga sjukdom. Jag håller tummarna för båda två det ska du veta Sissi, det e klart att det ska gå bra för dom.. va rädd om dig kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

8 september 2008 16:38

christel: Katten er trivelig å ha i hus, og det er bra at den er rolig av seg-.
Man kan ikke gjøre mer enn håpe at det går bra med de som er blitt syke. Man kan jo aldri være sikker på hvilken vei det går med cancer - men veldig mange blir jo faktisk friske! Det er det også viktig å huske på.
Ønsker deg en flott uke - vi har sol i dag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards