Direktlänk till inlägg 7 september 2008

The Legend of the Ice People - Depths of Darkness

Av sissi-mor - 7 september 2008 14:46


Den tredje boken i sagaen om Isfolket kom i poskassen min i går, og jeg har ikke engang rukket å ÅPNE den enda---

Skal nyte den i morgen kveld...orker ikke ta den med på nattevakt, for jeg vil kose meg fullt og helt med boken.


Autumn 1509: Sol Angelica, inheritor of the accused Ice People's supernatural powers, run wild at last in Depths of Darkness, the thirs book of The Legend of the Ice People series.

Now a beautiful headstrong woman of 20, who has patiantly waited for her time to come, she travels to the remote rural of heart of Nordic whichcraft to seek guidance - and discover the erotic and satanic invariably intertwine.


Snared by the intrigues of King Christian IV's court in Copenhagen, Sol's reputation as a feared witch spreads far and wide and she becomes a hunted fugitive. While on the run, she comes face to face with the arch enemy of the Ice People, who caused their massacre - and in the process is forced to confront her own desperate nature.


***   ***   ***

Bildet har jeg denne gangen lånt hos www.brukbarbok.com. De selger  denne engelske utgaven av Isfolket, og man kan abonnere på den også, slik at man slipper å sjekke ut når neste bok kommer....

De er ikke å få kjøpt i vanlige butikker, ser jeg....men det er helt ok for meg, som er abonnent - og helst vil ha alle 47 bøker I GÅR...

 
 
Dockmamman

Dockmamman

8 september 2008 09:28

Jag bara ääälllssskkkkaaarrr Margit Sandemos böcker...

jag minns när jag någon gång på slutet av 80-talet läste Sagan om isfolket, jag jobbade på Konsum och när jag hade rast så läste jag dessa böcker, när jag kom hem så läste jag medans jag lagade mat osv...

Den trollband mig helt *ler*

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 september 2008 16:46

Dockmamman: Jeg elsket Isfolket i sin tid, og som deg så leste jeg den over alt. Jeg leser for en stor del FREMDELES over alt.
Ikke mye som er bedre enn et deilig, velduftende skumbad, en varm kopp te og en god bok!!

 
abscondo

abscondo

14 oktober 2008 15:57

Good to see I'm not the only one blogging about this great series! Check out my blog to see my reviews of the books, and feel free to comment ;)
- abscondo

http://whatwashidden.wordpress.com

 
Ingen bild

Sissi i Norge

14 oktober 2008 18:19

abscondo: I read them when they were published in Norwegian 25 yrs or so ago, and I just got caught! She really knows how to capture the reader....and at times make you wonder what is fiction and what COULD have been å possibility..
Enjoy the future books, too! THIS is only the beginning..and the best is yet to come!!

 
abscondo

abscondo

8 november 2008 01:16

Hey again, thanks for your comment on my blog. I've added a link to yours on mine, feel free to add one back ;)
Just posted a "review" of book #3 as well. Keep on bloggin!

http://whatwashidden.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards