Direktlänk till inlägg 5 september 2008

5. september

Av sissi-mor - 5 september 2008 00:27



Gud ga meg en hjerne,

og jeg er sikker på

at Han mente at jeg skulle bruke den.

                                      - Kathy Peel -

 
 
Christa

Christa

5 september 2008 10:20

Synd att man inte inser det lite tidigare i livet ;)
Det hade jag behövt.

Om ditt förra inlägg kan jag säga att...
Jag är GLAD att mina föräldrar är danskar ;)
När jag åker till Danmark känns allt så mkt enklare än här i sverige. Man känner sig välkommen och inte bedömd.
NU önskar jag dig en skön fredag och hoppas
att du inte går i dvala hela vintern för då skulle jag sakna dig väldigt mkt.
Jätte kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

5 september 2008 12:06

Christa: Jeg vet ikke hva jeg holder på med... klarte ikke våkne før 11 i dag heller... Det MÅ være regnet og det grå været som gjør det...
ha en toppen dag:

 
charlotte

charlotte

5 september 2008 13:16

Innan du går i ide är det väldigt viktigt att du äter pannkakor och har en trevlig fest innan och så måste alla dina vänner sova i samma hus också, precis som mumintrollen. Vi som håller oss vakna (nätt och jämnt) lovar att väcka dig frampå vårkanten. Sitter själv och håller på att somna framför datorn så jag ska hänga tvätt och plocka fram dammsugaren. Ha det bra!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 september 2008 14:55

Charlotte: Skulle natten bli tung er det bare å helle innpå kaffe...det går bra, det!
Ha en god helg...blir lite blogget i helgen, for skal til Cath i 18 årsdag i morgen kl 15.40...jeg må vel ha VEKKERKLOKKE på...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards