Direktlänk till inlägg 4 september 2008

Er spent på resultat hos øyelegen

Av sissi-mor - 4 september 2008 12:52


Sønnen min skal til øyelegen på sykehuset i dag. Han skulle tilbake etter ett og et halvt år, sa de på siste kontroll. Dermed skulle han tilbake i mars---ringte og purret på timen, men det var ikke lett.

For et par uker siden ringte jeg enda en gang, og hun som tok telefonen var utrolig hyggelig og blid.

Time ble det, og den er i dag:)


Håper bare at synet ikke er blitt forverret. Vært fint så lenge at det var derfor han ikke behøvde ny kontroll på halvannet år....JEG, derimot, syntes det var veldig lenge å vente da...men de vet vel hva de gjør...


Ellers fortsetter jeg å sove. La meg halv ett i natt da, sto opp halv åtte, og la meg en time senere, etter å ha kjørt sønnen min til skolen. Sov i nesten tre timer nå på formiddagen...

Det er nå godt å sove da:)

 
 
christel

christel

4 september 2008 16:06

Tycker det ser fint ut i Tallin, har aldrig varit där men man kanske skulle åka dit en tur när man fått krafterna tillbaka, det e ju inte så långt. Jag förstår att du tycker väntetiden till sonen e lång men kanske e det så att man måste vänta för o se vad som hänt under tiden. Hoppas allt e bra med dig Sissi o att det inte regnar för mycket på dig i Norska landet. Här e det höst nu ialla fall. Sköt om dig o stor kram på dig från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

4 september 2008 16:59

christel: Det er nydelig i Tallinn, og det er så mye billigere der enn det er her.
I dag har vi hatt sol og fint vær, og det sies at det blir bra til helgen. Kjedelig det da, når jeg blir liggende og sove...har arbeidshelg, tre nattevakter...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards