Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Jobb om fire timer

Av sissi-mor - 1 september 2008 17:58


Nå har jeg jobb om fire timer; den første av to nattevakter, og til en forandring så ser jeg frem til dem. I alle fall denne første da- Skal gå disse to sammen med en kollega som er kjempetrivelig, men det sier jeg jo om alle da...he he... Det er så godt å trives på jobb sammen med den man er på vakt sammen med.


Det er litt spesielt å gå på natt, for det er perioder da det er stille og rolig, og man er i litt annen form enn på dagtid. Det KAN være lettere å snakke om mer personlige og private ting i slike stunder,man kommer hverandre nærmere på en måte, og det er godt å vite at det man sier innbefattes av taushetsplikten.

Strengt tatt, i lovens forstand, så er nok småprat kolleger imellom ikke det samme som jobb, men en avtale nattevaktene imellom her hos oss har ført til det.

Jeg synes det er en alle tiders avtale, at det vi prater om oss imellom skal ikke være samtaleemne på andre vakter, eller snakkes om til andre.

Mulig dette egentlig bare er vanlig vett og forstand, alminnelig folkeskikk, men det er ikke alle steder jeg har jobbet der dette er en selvfølge.


Jeg trives kjempegodt på jobben min, og håper jeg får beholde den veldig, veldig lenge:)

Vi har sol og over 20 grader i dag, på septembers aller første dag. Er ikke det deilig????

 
 
Dockmamman

Dockmamman

1 september 2008 19:41

Ha det så gott inatt, du får sova gott i morgon/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

1 september 2008 19:55

Dockmamman: Jeg får nok sove godt i morgen, for det er meldt regn og 10-12 grader. og når jeg i tillegg ikke har sovet i dag blir jeg nok trøtt i morgen. Jeg kommer i alle fall ikke til å bli trøtt i natt:)

 
Fnuttisen

Fnuttisen

2 september 2008 07:46

Jo fetaost till tomat är jättegott. Min favorit till alla typer av kötträtter är en blandning av Tomat, gurka, rödlök som man finhackar och sen blandar jag i fetaosten *mumma*
Vi hade också sol igår men idag regnar det.
Ha det så bra!
Kramizar Susanne

http://fnuttisen.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

2 september 2008 10:46

Va härligt att ha ett jobb som man trivs så bra med. De flesta brukar annars säga att dom vill hitta något annat.
Idag tar jag det lugnt här. Har målat katternas toalett bara och ska ut i solen strax med Ozzy.
Många kramar till dig.

http://hissen.blogg.se

 
eva

eva

2 september 2008 20:20

Ja visst, brukar det vara lättare att tala om personliga ting när man jobbar natt. Kanske är det stämningen mörkt ute, svag belysning mm. Vad skönt med bra arbetskamrater där man vet att ingen sprider vidare det man sagt. Ha det så gott. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

3 september 2008 10:51

Hoppas det har gått bra på jobbet.
Själv har jag en begynnande förkylning här.
Känner mig allmänt trött och seg.
Det har varit mulet och regnat på morgonen.
Men nu ser det ut att spricka upp lite granna.
Ha det så fint vännen min.
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

3 september 2008 15:11

Dockmamman: Ja, jeg sov tungt og godt i fem timer i dag.

Fnuttisen: Det tipset skal jeg legge meg på minnet, for det høres godt ut. Jeg er veldig glad i løk også:) men jeg har sldri kommet ¨på en slik blanding av meg selv... TAKK!!

Christa: Ene datteren min har vært syk , og jeg hører det er mange som har de samme symptomene.
God bedring til deg-.

eva: Det er lett å prate med gode kolleger....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards