Direktlänk till inlägg 1 september 2008

September - MIN måned

Av sissi-mor - 1 september 2008 09:37


Så har vi kommet helt til september, årets niende måned.

Det er min måned, for da har jeg fødselsdag. Husker denne måneden alltid var så lang, for jeg ventet og ventet på at jeg skulle få ha selskap og feire dagen min.

Når jeg tenker tilbake synes jeg at den omtrent alltid har vært en måned med mye sol og fint vær, kalde og klare solskinnsdager...


På denne første dagen i årets september har vi også sol, og måtte denne dagen bli typisk for de kommende.

Da jeg gikk fra jobb i går kveld kl 22.40 var det 16 grader her....Deilig.

 
 
Ingen bild

charlotte

1 september 2008 10:18

Sådana bilder på tänder klarar jag inte av alls!!! Så jag svarar dig här och håller tummarna att det går bra. Jag klarar knappt att läsa om skräckväldet tandläkare... hua...jag har roat mig med att svara på kommentarer för augusti idag. Är inte riktigt klar med augusti men september ligger jag ikapp i alla fall :-)

 
Ingen bild

Sissi

1 september 2008 10:31

Lotta: De av kommentarene for august jeg ikke har svart på får bare ligge der de ligger.
Jeg har det så grusomt her jeg sitter, får ikke gjort noen ting. Sjekker Facebook, ser aviser på nett....men HUSKER jeg noe av det jeg har lest?? neppe.
Hva skal jeg finne på for å få tiden til å gå idag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards