Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

Best som man står der og er fornøyd og glad

Av sissi-mor - 16 augusti 2008 18:48


fordi man synes ting går bra i livet......da får man seg jammen en smell igjen.....  Det slår ikke feil altså!!


Så er man tilbake på scratch igjen, vet alt man må gjennom for å komme seg opp igjen; all den intense jobbingen med seg selv, tenke positivt og være optimistisk og ha tro for fremtiden.


Det tar sånn krefter, tid, følelser...og i blant kan man ikke se hvor man skal hente dette fra til å klare seg DENNE gangen. Når man tviler på det  man sier, gjør, og i det hele tatt den personen man er----hvordan skal man klare å gå gjennom dette alene EN gang til???


Det er ikke lett når man begynner å tvile på alt man har trodd på og levd etter.


"Hvem skal trøste Knøttet?" var det en bok som het, var det Tove Jansson, tro? 

Knøttet....det er nok meg det.

 
 
Ingen bild

Charlotte

16 augusti 2008 19:03

Vad har hänt? Nu blir jag orolig för dig, kram.

 
Ingen bild

Sissi

16 augusti 2008 20:24

Lotta: Nei, hva har hendt, og hva har ikke hendt? Jeg er sliten(etter over tre uker ferie, kan du skjønne det??) og jeg har ikke lett for å se det positive i livet for tiden... Jeg klarer ikke tanken på ALDRI å kunne få være alene...noen timer en og annen dag holder ikke for meg lenger.
Jeg er sliten og lei av hele tiden å ha mennesker rundt meg. Kolleger og beboere på jobb...Jeg tror jeg skal bli kvalt dersom jeg ikke snart får slippe å høre andre sine stemmer hele tiden....være hyggelig, hjelpsom, blid og snill. Jeg er så sliten, Lotta, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg herfra.
Jeg kunne gitt år av livet mitt for en helg alene hjemme, uten unger, dyr, mennesker rundt meg...
Så får jeg dårlig samvitttighet fordi at jeg skulle ønske jeg hadde en helg der jeg slapp å være sammen med mine egne unger. Hva slags MOR forteller det deg at jeg er???
Men det er ikke ungene mine det er noe feil med, det er meg.
Jeg er bare så sliten, sliten inni meg, tankene mine er også utslitt.

 
xlinx

xlinx

16 augusti 2008 21:17

Da kan kjære mor låne bort bilen og sende pratsomme barn til Rendalen ei helg for eksempel.... tror ikke de har så mye i mot det ...ikke broren hvertfall:)

http://hamster

 
Ingen bild

Sissi

16 augusti 2008 21:40

xlinx: Jeg har tenkt på det også,men nå hadde jo du S i to uker, og A i to uker...
M er på jobb, sier det er hennes siste vakt på Obelix for hun har hørt det legges ned på mandag.
Dårlig at ikke ledelsen informerer de ungjentene som står på der nede om at de ikke har jobb fra mandag.
Skal gå på jobb nå, trøtt og sliten....håper på rolig og stille natt. Sissel Anita skal ta med CSI vi kan ha på DERSOM det blir mulig..

 
xlinx

xlinx

16 augusti 2008 22:20

men det gjør da ingenting:) det er da det ikke så ofte jeg ser dem lell.

http://xlinx.blogagratis.se

 
Anneli

Anneli

17 augusti 2008 08:44

Sissi: Ibland måste man få känna så där, speciellt när man är ensamstående och inte har någon som ibland kan ta över.

Det är ju lite positivt att jag är arbetslös och alla barnen är i skolan, för då får jag ganska mycket tid för mig själv och kan ladda batterierna.

Massa enerigfylda kramar från mig till dig

http://www.annelius.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

17 augusti 2008 12:34

Jag har mina perioder då jag förvandlas till ett osäkert litet knytt jag också.

Försök få någon att ta barnen så du kan få en fri helg. Man BEHÖVER tanka energi ensam ibland. Det betyder inte att är en dålig människa bara att man är en helt vanlig människa som har behov av att ladda batterierna.
Skickar all styrka jag själv kan undvara.
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

18 augusti 2008 16:12

Lotta: Jeg regner med at vi alle har tunge peridoder, enten vi er alene med barn, er gifte og har barn, er singel og barnløs, eller er gift og barnløs...
Sies jo at vi må ha noen slike dager for å kunne sette pris på de gode..

Christa: Jeg kjenner at jeg har behov for å være alene en gang i blant, spesielt siden jeg har en jobb der jeg holder på med mennesker hele tiden, jeg MÅ jo være hyggelig, blid, hjelpsom... Det er DET som er det tøffe, og at jeg alltid har mennesker rundt meg hjemme også, selv om det er mine barn...
MIn datter xlinx i Rendalen sier de kan komme dit i helgen, men jeg vet ikke om de orker kjøre dit...32 mil en vei...men det hadde vært deilig om de gjorde det. VIlle vært fremme i 21 tiden fredag om de dro rett etter skolen. Får se..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards