Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Jeg vurderer å droppe jobben...

Av sissi-mor - 14 augusti 2008 16:54

...og det vurderer jeg fordi at jeg tror at det aller smarteste jeg kan gjøre nå er å gjøre som Noa gjorde i sin tid.

Jeg antar at bibelhistorien på skolen for x antall år siden sitter som spikret hos alle som leser her; slik at ALLE vet hvem Noa er og hva han gjorde!!


Jeg TENKER alvorlig på å bygge en ark!!


FORDI: her regner det så mye, og det er bibelske proporsjoner over dette voldsomme vann-fallet som kommer. Jeg har rett nok ikke fått noe budskap fra høyere makter om å bygge en ark; men jeg vil være forberedt!!

Jorden her kan umulig klare å ta imot mer vann, og da blir det behov for en ark, for vannet stiger vel fort da.....


Så dersom det ikke kommer flere innlegg fra meg, eller kommentarer på bloggene deres i fremtiden, så er jeg nok ute på båttur. I min nye og selvbygde ark!

 
 
Charlotte

Charlotte

14 augusti 2008 20:01

Som bekant har jag en husvagn som lätt kan byggas om till en ark om det skulle behövas färdas över vattenfylld mark och äng. Det är bara att sätta köl på den och plocka bort ett och annat hjul så har vi en perfekt ark. Den går också att bygga ut på höjden för plats för alla de som ska följa med på färden. Jag sträcker ut en hjälpande hand. Läs mitt inlägg idag om mosunregn i stora staden.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 augusti 2008 21:42

Lotta: Kanskje møtes vi ute på det store havet; du i din ombygde campingvogn og jeg i min hjemmebygde ark???
Vi kommer nok til å kose oss, tenker jeg:)

 
Ingen bild

charlotte

15 augusti 2008 07:45

Vi får komma ihåg att ta garnkorgen och broderier med oss, för detta att regn torkar upp kan ta sin tid. Nu ska jag ta itu med min dag (kanske, kryssar fingrarna bakom ryggen)

 
Ingen bild

Sissi

15 augusti 2008 10:03

Lotta: Ja, håndarbeid må vi ha:) hva ellers skal vi finne på der vi duver omkring oppå bølgene???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards