Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

Fridag i dag

Av sissi-mor - 13 augusti 2008 11:42


I dag er det litt sol, og jeg har ingen planer for dagen. Jeg har fri:)

Jeg har tatt på meg en ekstravakt i morgen, og en ekstra neste fredag kveld.

Denne helgen har jeg jobb, og skal ha tre netter fra fredag kveld.


Jeg har begynt på et brev til Finland i dag, men det går ikke så fort. Jeg fikk brevet i slutten av mai, og det er en skam at jeg ikke har somlet meg til å svare tidligere.


Før skrev jeg opp til 30 brev i måneden, jeg gikk i full jobb og hadde 4 barn. Nå, når jeg virkelig har TID til å skrive blir det ikke noe av, men jeg har andre interesser også nå da. Jeg leste også mye mer da jeg hadde ungene små, selv om jeg jobbet mye.

Mulig vi bare bruker tiden annerledes når vi på en måte får "mer" av den. Teoretisk får jeg MER tid nå, men jeg har allikevel alt for lite av den til å gjøre alt jeg har lyst til å gjøre....

 Merkelig...

 
 
Ingen bild

charlotte

13 augusti 2008 12:05

Du är i alla fall duktig som skriver brev, jag bara tänker tanken...hopplöst fall jag. Jag ska gå och posta ett par brev nu. Både T och M är i skolan, imorgon är de lediga, börjar på riktigt fredag.

 
Ingen bild

Sissi

13 augusti 2008 13:13

Charlotte: Jeg ser frem til skolestart, og til vi alle har kommet inn i de vanlige rutinene igjen.
Skjønner ikke hvordan Sindre skal klare å komme seg i seng før midnatt og senere....eller vi andre, for den del...

 
Marie

Marie

13 augusti 2008 18:32

Jag är likadan! Inte skrev jag 30 brev i månaden, men säkert 10-20 st, läste mycket, jobbade heltid och hade 5 barn. Nu skriver jag aldrig brev, jobbar 75%, barnen är större (13-20 år),,,,, Och jag hinner heller inte med allt jag skulle vilja göra! Visst är det märkligt!

http://stickat.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

13 augusti 2008 18:47

Marie: Jeg kan heller ikke forstå hvordan det kan være slik, men det er flere som har gjort samme erfaring.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards